מכונת קפה

מכונות קפה מקצועיות לעסקים ולבתי קפה

מכונות קפה מסווגות בהתאם לאופי פעולתן. כאן מרוכזות מכונות הקפה על פי יכולת המשתמש "להתערב" בהפקת קפה בשיתוף עם פעולות המכונה.




מכונת קפה חצי-אוטומטית - מאופיינת באפשרות "התערבות" גבוהה יחסית של המפעיל בסדר הפעולות המבוצעות בהפקת קפה. מכונות הקפה אטרקטיביות לחובבי קפה המעוניינים לשלוט באופן מקסימאלי בתהליך. אמנם, המכונה עדיין מבצעת מס' פעולות באופן עצמאי, כגון לחץ (ע"י הפעלת המשאבה), אך המפעיל שולט בחוזק דחיסת פולי קפה טחונים, דרגת הטחינה המבוקשת, כמות הקפה הנטחנת, וכדומה. דוגמא מרהיבה למכונת קפה חצי-אוטומטית מוצלחת במיוחד היא ה- Nemox Opera הבנוייה כולה מנירוסטה מבריקה ובעלת מטחנת קפה מקצועית מובנית.

תת-קטגוריה של מכונות קפה חצי-אוטומטיות היא זו המותאמת להפקת קפה מפודים קפה בלבד כדוגמת- Podstar.
מכונות קפה סופר אוטומטיות - מכונת קפה שכזו שולטת עצמאית על כל מסלול הפקת הקפה בשלמותו, בלחיצת בודדת על המתג מתבצעת טחינה של פולי קפה, הידוקם, החליטה, ולבסוף - מיצוי קפה לכוס. מכונת קפה לבית או למשרד מוצלחת במיוחד הינה מכונת קפה אוטומטית Master 5000 silver תחת המותג האיכותי SOLIS שוויץ.

מכונות קפה - עיסקת חבילה הינה קטגוריה למבצעים אטרקטיביים במיוחד. כאן ישנם הוזלות על רכישת מכונת קפה חצי-אוטומטית בשילוב עם מטחנת קפה עמצאית ונפרדת. המבצעים המוצגים בקטגוריה זו זולים בהשוואה לקנייה נפרדת של הפריטים.
 



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: