מכונת קפה קפסולות

מכונות קפה קפסולות בשילוב קפסולות קפה מאופיינות בנוחות תפעול גבוהה ויעילה, בנקיון וסדר, קלות תחזוקה, והכי חשוב- במחירים אטרקטיביים!
שימו לב לכך שכל מכונת קפה קפסולות מותאמת לסוג ספציפי של קפסולות מבחינת גודל וצורת הקפסולה, ולא ניתן להשתמש במכונה אחת בשני גדלים או בשתי צורות שונות של קפסולות.
כמובן שאין פירוש הדבר כי הנכם מוגבלים לקפסולה בודדת או טעם קבוע של קפה, שכן ישנו מגוון נרחב של טעמים לכל מכונת קפה המסופקים באמצעות הקפסולה המותאמת, ובדר"כ ניתן אף לגוון גם בסוג המותג / יצרן מכונת קפסולות.

מכונות קפסולות קפה מגיעות במגוון איכויות של חומרי בנייה. חלקן עשויות מפלסטיק בעוד שאחרות בנויות מסגסוגות ושילובים בין פלסטיק ופלדה.
מכונת קפה מנירוסטה מקצועית מאריכה ימים ויציבה יותר לעומת מכונת קפסולות קפה קלילה מחומר פלסטיק. משקלה המוגבר של הנירוסטה מעניק יציבות מבורכת בהפעלת מכונת קפה קפסולות שכן נמנעות הזזות מיותרות ונזקי מכות של מכונת קפה קפסולות בעצמים הקרובים אליה.

מכונת קפה קפסולות הנבחרת, כדאי שתהיה מסוגלת להפיק מס' כוסות קפה גבוה מהמצופה במהלך היום, על מנת לא לגרום לשחיקה מהירה של מכונת קפה קפסולות שרכשתם.
מזיגת מים נטולי אבנית במיכל של מכונת הקפסולות שברשותכם הינה חשובה ביותר, כמו גם הקפדה כי מכונת הקפה מזהירה כאשר נוצר מחסור מים ומכבה אוטומטית את המכונה למניעת נזקים.

 
מכונת קפה קפסולות "נאוטילוס"  (אדום)
המחיר שלנו: 1,100.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
מכונות קפסולות קפה "נאוטילוס"  (לבן)
המחיר שלנו: 1,100.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: