מכונת אספרסו סוליס מאסטר 5000 silver


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

מכונת אספרסו סוליס מאסטר 5000 silver

5,240.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
מכונת אספרסו סוליס מאסטר 5000 silver
מכונת אספרסו סוליס מאסטר 5000 silver


מכונת אספרסו סוליס מאסטר 5000 silver - מידע נוסף

SOLIS Master 5000 Silver - Automated Office Espresso Machine  


מכונת קפה סופר- אוטומטית אספרסו וקפוצ'ינו סוליס מאסטר 5000 סילבר

 

 

מידע כללי

יעילות, זריזות, ללא לכלוך ו- אספרסו קפה מקצועי בביתך או במשרד! זוהי מכונת הקפה אספרסו האוטומטית מבית סוליס, Solis Master 5000 Silver השוויצרית. כל הפעולות מבוצעות בהפעלת מתג- טחינת פולי הקפה הטריים, מזיגת הקפה החלוט ישירות לכוס אספרסו או לקפוצ'ינו. הכל בניקיון מופתי וללא מאמץ. מכונת אספרסו קפה אופטימלית לעבודה במשרד בינוני וכמובן לשימוש ביתי לכל אלו השואפים לאספרסו מושלם. 

מכונה זו מאובזרת במטחנה מובנית בגוף המכונה לטחינה מקצועית של הפולים, בכך מובטחת הפקת קפה איכותי ומקצועי ביותר. ישנה אפשרות להקצפת חלב ישירות בכוס קפה ולאחר מכן להתחיל את מיצוי הקפה אספרסו בהפעלת המתג. משך תהליך טחינת הפולים והפקת הקפה אורך כ-  28 שניות, אוטומטי לחלוטין ומקצועי. 

מכונת קפה Solis Matesr 5000 הינה בעלת רמת גימור גבוהה, מעוצבת ארגונומית וומרשימה. המכונה נוחה מאוד להפעלה ואמינה ביותר. לא מן הסתם זוהי המכונה הפופלארית ביותר באתר בהשוואה לשאר המכונות האוטומטיות המוצגות.

 

מאפייני המכונה

 תצוגת נורות שליטה

סוליס Master 5000 מאובזרת בלוח תצוגה בשילוב נורות שליטה לבקרה נוחה של המפעיל. נורות ההתראה ומתגי השליטה גדולים, מאויירים וידידותיים למשתמש. ברגע שניתן להפיק קפה אספרסו או להקציף חלב, ישנן נורות התראה הנדלקות בהתאם.  כמו כן, במידה ונוצר צורך למלא מים במיכל, או לשים פולים קפה ו/או לריקון מגש איסוף הנוזלים, תידלק נורת ההתראה המתאימה.

 

דוד חימום המים
דוד חימום המים הינו דוד חוסם חום "טרמובלוק", עשוי מסגסוגת מתכות אל-חלד מיוחדת.  

היתרון בתשלובת מתכות מבוססות אלומיניום במכונות אוטומטיות, הינו יציבות טמפרטורה וזמן חימום קצר. בניגוד לדוודי אלומיניום רגילים, דוד החימום במכונת קפה עובר תהליך ציפוי מיוחד להגנה נוספת נגד חלודה ולשם אפשרות ניקוי אבנית סדירה. דוד חימום זה מאובזר גם בשסתום פריקה ובקרה כנגד מים חמים עומדים, ובכך מונע הצטברות אבנית מיותרת.

 

מאפייני המשאבה
מדובר במשאבת לחץ מקצועית בהספק 19 בר. כידוע, להכנת אספרסו דרושים רק  9 בר לחץ,  אך עוצמה גבוהה של משאבה תורם גם להארכת חיי המכונה והמשאבה, ומעניק מיצוי איכותי יותר של פולי קפה לאספרסו.

 

קדם-חליטה (פרה-אינפיוז'ן)
מעט לחות מוזרמת לקפה הטחון לפני שלב מיצוי הקפה על מנת להפכו לגוש אחיד ורק לאחר מכן פעולת ההכנה תחל. תהליך מתוחכם זה מאפשר מיצוי מירבי של הקפה הטחון. קרמה סמיכה יותר עם ניחוח עשיר וטעם איכותי מובטחת לאחר פעולה זו.

 

מטחנת קפה מובנית

מכונת אספרסו אוטומטית Solis Master 5000 מאובזרת עם מטחנה מקצועית משולבת בגוף המכונה. מטחנת קפה עם מנגנון דיסקיות להבים קונים (בדומה ל מטחנת קפה Nemox Lux). מדובר בדסקיות מוקשחות מפלדה המעניקות טחינה אחידה של פולי הקפה באופן מדוייק, תחת בקרת חיישן אבן קרמי מתקדם. מטחנת קפה זו נותנת למפעיל אפשרות בחירה של רמת הטחינה להפקת תוצאה מקצועית. מיכל מטחנת פולי קפה המצוי במכונה הינו בעל קיבולת מרשימה של 310 גרם פולים קפה.

 

חיישנים לשליטה ובטיחות

חיישני השליטה במכונת קפה – Solis Master 5000 הינם גם חיישני ביטחון המתריאים כאשר שי לרוקן את תא הפסולת או את מגש איסוף הנוזלים, וכן כאשר שי צורך למלא מים במיכל, או להוסיף פולים.

 

◄ חלב מוקצף 

במכונה ישנו כפתור אדי קיטור הממוקם  בלוח התצוגה. הפעלתו תגרום למכונה להתחיל בהפקת אדי קיטור להקצפה. מספר שניות לאחר הדלקת המתג,  נורת התראה מתאימה תתריאה כי כעת ניתן לבצע הקצפת חלב למשקה קפה קפוצ'ינו, לאטה וכדומה.

 

הפקת אספרסו קפה
מכונת אספרסו אוטומטית Solis Master 5000 טוחנת פולי קפה, מבצעת דחיסה של הקפה הטחון הטרי, ומוזגת האספרסו החלוט ישירות לכוס הקפה, כאשר "עוגיית" הקפה המשומש נזרקת לתא הפסולת הפנימי. התהליך כולו נמשך כ 28 שניות, בסדר ובניקיון, אוטומטי לחלוטין, ובמקצועיות.

 

אפשרות כיוון חוזק ועוצמת אספרסו קפה

קיימת אופציה לבחירה בין הפקת כוס אספרסו אחת או שתיים בהפעלת מתג, ואף שליטה בעוצמת הקפה בזמן החליטה באמצעות סיבוב הכפתור העגול. החל מרמת אספרסו קצר ועוצמתי ועד לאספרסו ארוך או אמריקנו. ניתן לווסת את כמות הקפה לטחינה עד ל 10 גרם פולים קפה לכוס אספרסו משובח.

  

כיוונון גובה פאנל מיצוי הקפה להתאמה לכוס

עוד פטנט מוצלח מבית SOLIS, פאנל מיצוי פולי הקפה ניתן להזזה מטה ומעלה כך שניתן להתאימו לגובה הכוס. החל מכוס אספרסו נמוכה ועד למאג קפוצ'ינו גדול.
 

סנסור להתראה על ריקון מגש עודפי נוזלים

אין צורך לבדוק שוב ושוב האם התמלא המגש. מכונת אספרסו Solis Master 5000 מאובזרת בחיישן אלקטרוני מתוחכם המודיע למפעיל מתי הצטברו מים רבים במגש איסוף הנוזלים, וכי כעת יש לרוקנו.

 

מיכל מילוי מים

נוחות משתמש מקסימאלית, מיכל מילוי המים מצוי החלקה העליון של המכונה ופשוט ביותר למילוי. המיכל בעל קיבולת של 1.8 ליטר, כך שניתן להפיק כ- 60 כוסות אספרסו בכל פעם (לפי חישוב תקני של 30 מ"ל לכוס).

אף מיכל המים עצמו מאובזר בסנסור לבקרה על חוסר במים, ומתי יש למלא שוב את המיכל. בכך המכונה מוגנת מאפשרות של עבודה ללא מים, הרכיבים האלקטרוניים מאריכים ימים, ושאר חלקי המכונה אינן מתאמצים שלא לצורך.

 

צינורית למים חמים

זרבובית אדי הקיטור יכולה לשמש גם ליציאת מים חמים לתה או כל שימוש דומה, ולא רק לקיטור להקצפת חלב. מים אלו מוצלחים יוצר ממים המורתחים בקומקום רגיל הואיל ועברו סינון ואף מופקים כבר בחום הנכון להכנת כוס תה.

 

מיכל פולים קפה
מיכל פולים קפה במכונה זו הינו בקיבולת 310 גרם קפה פולים, בנוי מפלסטיק איכותי ומוקשח. מדובר במיכל אטום לקרני שמש ואור, ובכך משמר את טריות פולי הקפה והארומה שלהם באופן מקסימאלי
 

משטח לחימום כוסות פאסיבי 

משטח החימום במכונה זו ממוקם באמצע חלקה העחיון של המכונה. מדובר במשטח לחימום פאסיבי של כוסות האספרסו המונחות עליו בעת שהמכונה פועלת. כידוע, חימום כוס אספרסו הינו מהותי להפקת אספרסו מוצלח. חימום פאסיבי כאמור הינו חיסכון משמעותי בצריכת החשמל.

 

תא איסוף פסולת

קיים תא לאיסוף פסולת קפה טחון משומש. תא הפסולת ממוקם בצידה השמאלי  של המכונה וניתן לשליפה בקלות. כמובן שגם כאן קיים סנסור להתראה על כך כי יש לרוקן כעת את תא הפסולת.  

 

בסיס סיבובי לנוחיות תחזוקה

הנדסת אנוש שוויצרית! מכונת הקפה יושבת על בסיס סיבובי, כך שניתן לסובב את כל המכונה לביצוע פעולות שונות כגון- מילוי מים, הוספת פולי קפה ומטרות ניקיון שונות, ללא צורך בהרמה פיזית של המכונה.  

 

ניקיון מכונת קפה
מדובר בתהליך יעיל ופשוט. כל שיש לבצע הוא הוצאת יחידת ראש מיצוי הקפה אשר נשלפת בקלות מן המכונה, לשטוף את היחידה באמצעות זרם מים, לייבשה ולהחזירה אל תוך המכונה. פעולת ניקיון זו מבטיחה ניקוי הרכיבים הפנימיים כך שנמנעת הצטברות שומנים של קפה במנגנוני המכונה. כדאי לבצע ניקוי שכזה פעמיים בחודש. 
 

שילדת המכונה

שילדת המכונה בנויה מפלסטיק מחוזק ומבודד רעש ABS מוקשח ומאסיבי במיוחד. הודות למידותיה היעילות, אפשר למקם את המכונה בקלות במטבחון משרדי או במטבח ביתי, אפילו תחת ארונות מטבח סטנדרטי.

 

מימדי המכונה

גובה- 39 ס"מ, רוחב- 37 ס"מ, עומק- 37 ס"מ.

 

תוקף האחריות
מוגבלת לשנה במעבדות מורשות.

 

ארץ יצרן
שוויצריה

 

ארץ ייצור שוויץ
תקופת אחריות שנה
מידות גובה 38.0, רוחב 36.0, עומק 36.0
משקל 9.5 ק"ג
דוד המים אלומיניום
סוג דוד המים טרמבלוק (Rapid Steam)
מספר גופי חימום בדוד 2
זמן חימום ראשוני בשניות 55
טמפרטורה ביציאה במעלות צלסיוס 82
טמפרטורת הקפה בכוס 78
סוג המשאבה Ulka 19 BAR
מקסימום לחץ המשאבה 19
לחץ בזמן מיצוי 9
זמן הגעה לטמפ' הקצפה אופטימלית בשניות 9
זמן הקצפת 250 מ"ל חלב בשניות 55
ידית אדי הקיטור נירוסטה
מספר דרגות מטחנת הקפה 18
נפח מיכל פולי הקפה 300 גרם
מעקף מנה קצובה לא
מידות חמם הכוסות בס"מ 34 X 10
חמם כוסות פסיבי / אקטיבי פסיבי
טמפרטורת חמם כוסות במעלות נתון חסר
ראש יציאת הקפה פלסטיק
ניקוי אוטומטי של ראש יציאת הקפה לא
שטיפה חמה אוטומטית לא
מקסימום גובה כוס בס"מ נתון חסר
מינימום גובה כוס בס"מ נתון חסר
שסתום פריקת לחץ כן
חליטה כפולה כן
יציאת מים חמים לתה כן
קיבולת מיכל המים 1.9 ליטר
מיכל מים נשלף כן
גובה לשליפת מיכל המים בס"מ 2 ס"מ
צג דיגיטלי לא
נורות בקרה כן
הודעה: נגמרו פולי הקפה כן, נורת בקרה
הודעה: נגמרו המים כן, נורת בקרה
הודעה: מיכל אשפה מלא כן, נורת בקרה
הודעה: בעיה בראש הקפה לא
ספירת כוסות לא
פילטר מים מסנן חלקיקים
בקרת אבנית לא
שליטה בטמפרטורה כן, ע"י דרגות טחינה
שליטה בכמות המים כן, מתג סיבובי
כוונון מנת קפה 6 - 9 גרם
מגש עודפי נוזלים פלסטיק
מכסה מגש עודפי נוזלים פלסטיק
עוצמת רעש המכונה בדציבלים 49
עוצמת רעש המטחנה 75
הספק / צריכת חשמל 1250
צבע כסף
חומר גוף המכונה פלסטיק מוקשה ABS

 

 



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: