מכונת אספרסו קפה למשרד


מעוניינים לרכוש מכונת קפה אספרסו למשרדכם?
קודם כל- ברכות על ההחלטה המוצלחת!
אין ספק כי מקום העבודה עומד בפני שידרוג משמעותי- מוראלי וקולינארי. כעת, יש לבחון איזו מכונת אספרסו קפה למשרד מתאימה לכם ביותר.
 
אכן, טווח המחירים הינו רחב, והמבחר אינו דל. שפע הנתונים וההצעות יכולים לבלבל, להטעות ולעיתים אף להרתיע. אנו ננסה להנעים ולהקל על חווית הרכישה ככל שניתן, על מנת שאתם ועובדיכם תוכלו להנות משתיית קפה איכותית, ו- כלכלית, לעוד שנים רבות.
 
ראשית- גבשו לעצמכם מושג כללי על התקציב העומד לרשותכם, ומהו מספר כוסות קפה שאתם מצפים מן המכונה להפיק בכל יום.
ריכזנו עבורכם מושג כללי לגבי המחירים הרלוונטים ביחס לתפוקה המצופה:
20 כוסות ביום- 1,000- 2,500 ש"ח
50 כוסות ביום- 3,000- 5,000 ש"ח
100-200 כוסות ביום 6,000- 12,000 ש"ח
 
שיקולים נוספים אשר צריכים ללוות את תהליך קבלת ההחלטה הינם-
ידידותיות משתמש, מראה/עיצוב, ויכולת הקצפת חלב.
 
מטבע הדברים, הדילמה הראשונה היא מהו סיווג מכונת האספרסו?
מכונות קפה אספרסו למשרד ובכלל, מתחלקות לשלושה סוגים עיקריים כדלקמן-
 
בד בבד עם גיבוש ההחלטה בנושא הסיווג, יש לקחת בחשבון גם את פורמט הקפה הרלוונטי, המתחלק גם הוא לשלושה סוגים עיקריים כדלקמן-
פודים קפה.
פולים קפה ו/או קפה טחון.
 
תשומת ליבכם כי עלות הפקת כוס אספרסו הינה שיקול כלכלי חשוב באותה מידה כעלות המכונה עצמה, ובמיוחד בטווח הארוך.
מכונות קפה אספרסו בשיטת קפסולות לקפה-           כ 2 ש"ח לכוס אפסרסו (פורמט הפקת קפה היקר ביותר פר כוס).
מכונות קפה אספרסו בשיטת פודים קפה-                כ 1.5 ש"ח לכוס אספרסו (עלות אטרקטיבית).
מכונות קפה אספרסו בשיטת פולים קפה / קפה טחון- כ 0.80 ש"ח לכוס אספרסו (עלות פר כוס המשתלמת ביותר).

ידידותיות משתמש-
נוחות הפעלה, אין להקל בה ראש, הואיל והיא חוסכת זמן, מגבירה את ההנאה מהפקת הקפה, ותורמת להרגשת הסיפוק מן המכונה. עם זאת, ככל הנותיר יותר אלמנטים תפעוליים בידי המשתמש ולא נותיר אותם לפעולתה האוטומטית של המכונה, הפוטנציאל לאספרסו איכותי אמיתי עולה.
למעשה, מכונות קפה למשרד שהן חצי אוטומטיות יכולות אף לשדרג את חווית הקפה דווקא בגלל ההתערבות המוגברת הנדרשת מן המפעיל. כך יכול המשתמש "להכיר" את מכונת הקפה, ולהתנסות בטחינה הדקה, הידוק הקפה הטחון עם דוחסן וקביעת חוזק ה"שוט" אספרסו.
מנגד, שיקולי זמן ומאמץ יכולים לנתב את ההחלטה לכיוון מכונות קפה אוטומטיות אשר מבצעות את כל הפעולות בצורה עצמאית ומפיקים אספרסו מצויין בלחיצת כפתור.
מראה/עיצוב-
מראה מכונת אספרסו הינו הדבר החשוב ביותר לחלקנו, שכן מדובר ביהלום הכתר במטבח הביתי, או בבית-עסק המעוניין להרשים את לקוחותיו. אולם, אם המכונה מוסתרת מעיני הקהל, לא מומלץ להתעקש על מראה ועיצוב המכונה הואיל והדגש הוא כמובן- על הפקת קפה אספרסו איכותי.
דוגמאות לעיצוב מרשים (וקצת יקר) הן מכונות בסגנון רטרו, או כאלו היצוקות כולן מנירוסטה מלוטשת ומבריקה, כמו גם מכונות חדישות יותר עם שלל אורות וצבעים.

 
הקצפת חלב-  
חלקנו רוכשים מכונת קפה למשרד מתוך חיבה אמיתית למשקאות קפה מבוססי חלב, במקרה שכזה מומלץ לוודא כי יכולת הקצפת החלב של המכונה תואמת את צרכינו. משקאות קפה כגון, קפוצ'ינו, קפה לאטה, הפוך, ודומיהם, הינם חלב מוקצף שהוסף לו שוט אספרסו, וישנו דגש על הקצפת חלב איכותית.
קיימת הקצפת חלב ידנית- באמצעות צינורית אדי הקיטור של מכונת הקפה, או הקצפת חלב אוטומטית בהפעלת מתג. גם כאן נכנסים שיקולים של התערבות המפעיל בהליך, שיקולי זמן, וידידותיות משתמש.
 
כפי שהוזכר לעיל, מס' כוסות אספרסו ביום המצופה מן המכונה הינו שיקול חשוב. רכיביה הפנימיים של מכונת קפה למשרד (דוד חימום המים, חוזק המשאבה, נפח מיכל המים, חיבור ישיר למקור מים), ישפיעו השפעה ישירה על יכולתה של המכונה לעמוד בעומסים המבוקשים.
מכונת קפה למשרד אשר תפיק מספר גדול של כוסות קפה מעבר ליכולתה, תקרוס לאחר זמן קצר תחת העומס.
  
אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או בעיה, ונשמח להקל על תהליך הבחירה גם באמצעות המענה הטלפוני שלנו, הכל כדי שתוכלו להנות מכוס הקפה האיכותית המשדרגת כל בית-עסק כמו גם את יום העבודה שלכם.


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: