ביטולים, החזרות והחלפות 

ב Coffee-Depot.co.il שביעות רצון מלאה של לקוחותינו היא מטרתנו הראשונה. בהתאם נעשה כל מאמץ להבטחת הנאתכם מתהליך הרכישה ומהמוצר שרכשתם. במידה ומסיבה כלשהיא אין אתם שבעי רצון, אפשר להחזיר המוצר/ים באריזה מקורית, במצב מקורי ועם חשבונית המקור. ללקוח תינתן אפשרות הבחירה בין להחליף את המוצר או לקבלת החזר כספי לפי התנאים המפורטים להלן בהתאם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן, ובכל דין-

 

החלפת או החזרת הפריט תתבצע תוך 14 יום מתאריך קבלתו בשלמותו באריזה מקורית, עם הניירת הרלוונטית. בטרם שליחת הפריט/ים בחזרה אל Coffee-Depot.co.il, יש לתאם זאת עימנו טלפונית ולקבל  "קוד החזרת מוצר". אין לשלוח חזרה את המוצר טרם קבלת הקוד. צוות Coffee-Depot.co.il יתאם עימך את אופן איסוף הסחורה וכתובת רלוונטית.  
פריטים הנשלחים בשירות שליחים ו/או בדואר ישראל חייבים בכיסוי ביטוחי במלוא סכום הרכישה וכן אפשרות לאישור חתימה/קבלה. יש לצרף למשלוח נתונים אלו: תאריך ההזמנה, קוד החזרת המוצר, וכן תיאור קצר של הסיבה בגינה הפריט/ים מוחזרים.
חשוב! המוצר חייב להיות ארוז חומרי האריזה המקוריים כפי שהתקבל. יש לשמור על האריזה המקורית לצורכי משלוח למטרות שרות, אחריות וכדומה.

 

עסקת רכישת מוצרים ניתנת לביטול תוך 14 יום מתאריך קבלת המוצר/ים. הביטול באמצעות האתר הינו בהתאם לתנאים המפורטים לעיל בנושא החזרת פריט/ים ובכפוף להחזרת המוצר- ללא פגם וחדש - כאשר לא נעשה בו שימוש והינו מוחזר באריזה מקורית שלמה.
 

העסקאות הבאות אינן ניתנות לביטול ו/או החזרה- כאשר מדובר בטרייד-אין כלשהו, מוצרי מזון, מוצרים מתכלים, מוצרים שהותקנו קבע ו/או באריזה פגומה. החזרות ללא קוד החזרה לא יתקבלו במחסני Coffee-Depot.co.il. כמו כן, החזרות לאחר תום 14 יום ו/או ללא אריזה מקורית שאינה פגומה לא יאושרו.

חשוב! מוצרים מחודשים או משומשים מתצוגה למשל המוצעים מפעם לפעם בפינת המבצעים, נמכרים as is (כמות שהם), ואין אפשרות לקבל החזר עליהם ו/ או להחזירם בדומה למוצרים חדשים.


ביטול עסקה ו/או החזרת מוצר המלווה בקוד החזרה-  חשבון כרטיס אשראי הלקוח יזוכה בעקבות החזרת הפריט/ים או בעקבות ביטול העסקה, בקיזוז הוצאות משלוח ואריזה (60 ש"ח בתוספת מע"מ לכל כיוון) וכן בדמי טיפול בסכום קבוע של 100 ש"ח או בגובה 8% מסכום הרכישה, הגבוה מביניהם.  במידה ומדובר בהחזרת מוצר לשם החלפתו או בשל היותו מוצר פגום, דמי טיפול לא יחויבו.
(עיינו ב"מדיניות מוצרים פגומים" להלן). באם יתגלו חלקים פגומים או חסרים באשמת הלקוח, יחוייבו החלקים בהתאם למחירון.

 

ביטולים או החזרות ללא קוד החזרה, או כאלו שאושרו אך בדיקת המוצר העלתה כי נעשה בו שימוש ו/או הוחזר לא כחדש באריזה מקורית, (כגון פגם או מחסור חלקי המוצר), יזוכה חשבון כרטיס האשראי בגין ההחזרה או ביטול העסקה בסכום הרכישה המקורי ובקיזוז ערך הפגם או החוסר לפי המחירון וכן בקיזוז עלויות משלוח וטיפול האמורים.


מדיניות מוצרים פגומים מרגע פתיחתם/הפעלתם 

כאשר נוצר מקרה חריג בו עולה החשד כי נתקבל מוצר חדש אך פגום באופן כלשהו, יש ליצור קשר מיידי עם צוות Coffee-Depot.co.il. במידה ואכן י
תברר כי נפל פגם במוצר החדש, מיד יונפק עבורך קוד החזרה, והמוצר יוחלף לאלתר.
במידה ואין ברשותנו מוצר חליפי זמין במלאי, תזוכה במלוא סכום העסקה ללא קיזוז עלויות כלשהם.
על אף מירב המאמצים לספק לקהל לקוחותינו אך ורק את המוצרים האיכותיים והמקצועיים ביותר, לעיתים יתכן מצב בו המוצר פגום כבר מרגע פתיחתו,(הסיבה יכולה להיות טלטלות המשלוח לבית הלקוח). כל האמור בסעיף זה הינו בהתאם ובכפוף לאמור בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981.

על אף האמור בכל דין, 
צוות Coffee-Depot.co.il יעשה כל שביכולתו לשמור על שביעות רצון לקוחותיו. 



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: