מכונת קפה אספרסו אוטומטית-  הוראות הפעלה ראשונית!


ברכותינו על רכישת מכונת אספרסו קפה איכותית, וכעת יש לפעול בקפדנות אחר ההנחיות לתפעול ראשוני, על מנת להימנע מתקלות ובעיות כבר בהתחלה.  

 

כל מכונת אספרסו קפה אשר נרכשה באמצעות אתר Coffee-Depot הינה מכונת קפה מקצועית- בעלת דוד חימום מים, משאבת לחץ איכותית, ועל כן חובה לקרוא בעיון את הנחיות התפעול המצורפות למכונה ולהקפיד על ביצוע הכללים.  

 

חשוב! הדבר החשוב ביותר עליו יש להקפיד הינו החלק הדן בהנחיות ההפעלה הראשונית של המכונה, אותו יש לקרוא בעיון ולהפנימו, עוד בטרם חיברנו את מכונת הקפה למקור חשמל כלשהו

נשוב ונדגיש את חשיבות העניין, הואיל ואי מילוי אחר ההוראות בדקדקנות עלול לגרום לנזק בלתי הפיך למכונת הקפה שלכם, ובעיקר לדוד חימום המים ו/או למשאבת הלחץ.

 

כללי אצבע הרלוונטיים לרוב מכונות הקפה - (הנחיות היצרן הספציפי בחוברת ההוראות הן אלו הקובעות)-

  1. שלב ראשון- הוציאו את מיכל המים, נקו אותו היטב, ומלאו אותו מים מסונני אבנית ע"י שימוש בפילטר בריטה או מסנן מקביל אחר, והחזירו למיקומו במכונת הקפה אספרסו.  (יתכן ומכונת הקפה שרכשתם מגיעה עם פילטר מים מובנה במיכל המים עצמו, ובמקרה כזה ניתן למלא את המיכל במי ברז רגילים).      

  2. הקפידו על כך שמיכל המים יושב היטב במקומו המדויק במכונת הקפה, ובהתאם להוראות ההפעלה של היצרן. 

  3. כעת, כשמיכל המים ממקום היטב ומלא במים נקיים מאבנית, ניתן להמשיך. בשלב זה יש למקם קנקן הקצפה או כוס גדולה מתחת לצינורית הקיטור/מים חמים, ולהפעיל את כפתור הקיטור. 

  4. לאחר שווידאנו כי צינורית אדי הקיטור במצב ON, יש לחבר את מכונת קפה למקור מתח, ולהדליקה. מכונות אספרסו אוטומטיות מסוימות מגיעות עם לוחית דיגיטלית, המנחות את המפעיל בפעולות עליו לבצע וכיצד.

  5. מכונת הקפה תתחיל להרעיש מעט, ואז תתחיל זרימה של מים מצינורית אדי הקיטור אל הקנקן/כוס גדולה שהחנו מבעוד מועד. עליכם לחכות עד אשר תהיה יציאה אחידה של זרם מים, ללא הפסקות אויר מהצינורית. לאחר מכן סגרו את מתג אדי הקיטור. 


    תם הליך ההפעלה הראשונית! המכונה הוזרמה במים לכל החלקים הרלוונטים, וניתן להמשיך בתהליך אל כוס האספרסו הנכספת. 
    בהצלחה!

۞ שימו לב! הוראות ההפעלה הראשונית לעיל הינן כללי אצבע כלליים, ואינן תחליף לקריאה והקפדה על הוראות היצרן הספציפי שבחוברת ההוראות המצורפת אל מכונת קפה אספרסו שרכשתם.

 

הקפדה זהירה, מיומנות ונסיון, ואנו בטוחים כי תוך זמן קצר תהנו מאספרסו-בר פרטי משלכם!
בהצלחה !!



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: