innova Dream פודים אדום


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

innova Dream פודים אדום

2,650.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
innova Dream פודים אדום
innova Dream פודים אדום


innova Dream פודים אדום - מידע נוסף

Innova Dream Retro Design pods espresso machine

 

מכונת אספרסו פודים אינובה דרים

 

תיאור כללי

 

מכונת פודים Dream מבית Innova מגיעה במגוון צבעים מרהיב, שילוב של סטייל עם "טוויסט" בעיצוב רטרו. מכונה זו הינה מכונת פודים להכנת אספרסו וקפוצ'ינו בעלת חלקים פנימיים איכותיים. זוהי מכונה חזקה המונעת ע"י משאבה בעלת לחץ של 16 בר ודוד בהספק של 1000 וואט. מתאימה לפודים בלבד.

 

יתרון נוסף עקרי למכונת ה- Innova Dream מעבר לאיכותה הינו שבהיותה מתאימה לתקן ESE לא כובלת אותך לסוגי פודים מיצרן אחד אלא אפשר לרכוש פודים של עשרות סוגי יצרנים ללא הגבל. ניתן לבחור אספרסו פוד בטעם האהוב עליך ולהכינו בקלות רבה ממגוון רחב של מותגים כגון illy, Lavazza, Kisscafe וכדומה.

 

מאפיינים

 

ידית הקפה
הידית עשויה מפליז והינה קבועה למכונה, פטנט ייחודי למכונה זו המבטיח הפעלה קלה ובטוחה.

 

דוד המכונה

ב- Innova Dream דוד טרמבלוק העשוי מפליז בעל עמידות גבוהה לחום ומונע הצטברות אבנית. לדוד זה אלמנט חימום של 1000 וואט המספק חימום מהיר וכוח רב בהקצפת החלב. לדוד זה יתרון חשוב נוסף והוא הימצאות מנגנון הגנה וניתוק במצב של חוסר מים.
 

משאבת המכונה
מכונה זו מגיעה עם משאבה בעלת יכולת להגיע עד ללחץ של 16 בר, בעוד שלהכנת אספרסו מקצועי דרוש לחץ של 9 בר בלבד. הודות למשאבה החזקה ניתן להקציף הקצפה מקצועית בלחץ רב ומכיוון שהמשאבה פחות מתאמצת הדבר גם מאריך את חייה.
 

בחזית המכונה מובנה שעון לחץ המקנה למשתמש שליטה ובקרה בהכנת אספרסו וקפ'וצינו .

 

ידית אדי הקיטור / מים חמים

ידית זו עשויה מנירוסטה, זרבובית ההקצפה בעלת 2 חורים להקצפה מהירה ומתברגת לניקוי. ידית זו בעלת יכולת גבוהה של הוצאת אדי קיטור והקצפת חלב לקפוצ'ינו במהירות מירבית.

 

מיכל המים ב- Innova Dream הינו מפלסטיק שקוף וניתן לראות את כמות המים המצויה במיכל כל הזמן , לשליטה קלה בכמות המים.  מיכל זה הינו בעל קיבולת של 1.3 ליטר וניתן להוצאה למטרות מילוי או ניקוי.

 

חמם כוסות

מכונה זו מצוידת בחמם כוסות פאסיבי לחימום כוסות האספרסו הנמצאות על מגש המכונה העליון בזמן שהמכונה דלוקה, חימום כוסות האספרסו חשוב להצלחת האספרסו. חמם פאסיבי ידוע ביתרונו בחיסכון בחשמל.

 

ה- Innova Dream בעלת מראה רטרו מודרני, גוף המכונה עשוי מאלומיניום, חומר שאינו מחליד לעולם.
 

מידות

גובה – 34.5 ס"מ, רוחב – 24.5 ס"מ, עומק – 28 ס"מ.

 

אחריות
אחריות מוגבלת לשנה במעבדות היבואן.

 

ארץ הייצור
ספרד

גוף המכונה
מיכל המים
שעון לחץ מובנה



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: