QuickMill E61 Anita מכונת אספרסו


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

QuickMill E61 Anita מכונת אספרסו

6,990.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
QuickMill E61 Anita מכונת אספרסו
QuickMill E61 Anita מכונת אספרסו


QuickMill E61 Anita מכונת אספרסו - מידע נוסף

Professional Espresso Coffee Machine-  Quick Mill ANITA

קוויקמיל "אניטה" - מכונת קפה אספרסו E-61 מקצועית Nemox Fenice and opera tamper  


מידע כללי

QuickMill היא חברה איטלקית בעלת מומחיות בפיתוח, תכנון וייצור של מכונות אספרסו קפה איכותיות בעיצוב קלאסי אך מאופיינות כמכונות קפה נוחות ופשוטות להפעלה - זאת היא הגדרתה המדוייקת של מכונת אספרסו קפה המקצועית "אניטה".
Anita היא מכונת קפה מהוקצעת ובנוייה מרכיבים איכותיים בלבד כגון: ראש מיצוי Faema E61 , שסתום פריקת לחץ, דוד Heat Exchanger (מחליף חום), ידית מיצוי קפה מקצועית בקוטר 58 מ"מ, צינורית מים חמים נפרדת, שילדת נירוסטה ורכיבים רבים נוספים.

למכונה זו 2 ידיות קפה - אחת עם יציאת משפך אחד ל"שוט" בודד. הידית השנייה הינה למנה כפולה בעלת שתי יציאות להכנת שתי כוסות קפה אספרסו במקביל. כמו כן, למכונה פילטר עיוור (Blind Filter) לניקוי ראש המיצוי, טמפר וכן כפית מדודה.



מאפייני המכונה
 
ידית מיצוי קפה
ידית מיצוי הקפה במכונה זו הינה ידית מקצועית בקוטר 58 מ"מ הבנויה מפליז ומצופה ניקל מוצק וחזק  לשמירת חום וייצוב הטמפרטורה כך שהינה תמיד אופטימלית להפקת אספרסו קפה. 

 

ראש מיצוי קפה E61 

ראש מיצוי קפה במכונה זו הינו ראש E61 האגדי זהה למכונות המסחריות/מקצועיות הטובות ביותר. ראש מיצוי = החלק בו מבוצע מיצוי/חליטת פולי קפה טחונים, לתוך חלק זה מתברגת למעשה ידית מיצוי קפה), בנוי מיציקת פליז בציפוי ניקל לשם שמירה מקסימלית על יציבות החום ועמידות. ראש מיצוי קפה Faema e61 פטנט איטלקי רשום, מפורסם בשל היותו המוצלח ביותר הודות לסיבוב המים החמים שבו. הפטנט הוא זרימת מים חמים מסובבת  מהדוד לראש המיצוי וחזרה שוב ושוב כך שנשמרת טמפרטורה יציבה בחלקים ובמעברי המים ברמה האופטימלית להפקת קפה אספרסו. יחידת מיצוי מקורית זו שוקלת לבדה כחמישה קילוגרם!

מזיגת קפה מבוקרת לחץ 
מנגנון מיצוי מיוחד במכונת קפה זו מאפשר מעבר לחץ באופן חלק ללא הפרעות, בניגוד ללחץ הנוצר מרעידות משאבות סטנדרטיות אשר אינו תמיד אחיד. לחץ יציב וחלק זה בדר"כ אינו נפוץ במכונות קפה מקבילות.

החדרת לחות לקפה (פרה-אינפיוז'ן)
מעט לחות מוזרמת לקפה הטחון לפני שלב מיצוי הקפה כך שמתקבלת מקשה אחת ורק לאחר מכן מתחילה פעולת החליטה. תהליך מתוחכם זה גורם למיצוי מירבי של פולי קפה טחון. מובטחת קרמה סמיכה יותר בניחוח עשיר וטעם איכותי כתוצאה מתהליך זה.
ר, המכונה מוכנה להכנת קפה והקצפה.

 

דוד - Heat Exchanger - מחליף חום
דוד מחליף החום בנוי מנחושת והינו בעל קיבולת של 1.6 ליטר. מדובר בגוף חימום בעוצמה של 1400 וואט לצורך חימום מהיר. זמן החימום של הדוד הינו כעשר דקות.
דוד מסוג זה Heat Exchanger - מחליף חום, כך שהפקת הקפה, הקצפת חלב או הוצאת מים חמים מתבצעים במקביל. מדובר בחיסכון בזמן החשוב כאשר רוצים להכין מספר כוסות קפה, לאטה או קפוצ'ינו למס' אנשים בזמן קצר.
ברגע שהדוד חם דיו, ומושג הלחץ המתאים, ניתן להפיק אספרסו, לאטה וקפוצ'ינו באופן רציף. הדוד מבודד באופן טרמי כך שחום אינו בורח מן המכונה ותורם לחיסכון בצריכת החשמל.

 
מאפייני המשאבה 
ה ANITA מצוידת במשאבת רטט גמישה המתאימה עצמה לרמת דחיסות הקפה הטחון בידית מיצוי הקפה למטרת חליטה ומיצוי אופטימאליים של הקפה. גם במקרה שפולי הקפה טחונים באופן עדין או גס מדי. אפקט זה של המשאבה מבטיח למעשה יציאת לחץ מבוקרת והפקת מנת אספרסו מושלמת בכל פעם. מכונה זו מצויידת במשאבת "אולקה" 52W המגובה בהגנה אלקטרונית נגד חום כתוצאה מעומס יתר. כידוע, נדרש לחץ 9 בר בלבד להפקת אספרסו איכותי. משאבה זו הינה בעלת עוצמה של 19 בר, להבטחת הפקת לחץ רב באדי קיטור למיצוי נכון ומבוקר של פולי הקפה לאספרסו איכותי, וכן להקצפת חלב מקצועית.
 
אלמנט שסתום תלת-כיווני ייחודי
קיימות שתי דרכים לשליטה במכונה זו. בצד השמאלי העליון ממוקם מתג ההפעלה הראשי ובצד ימין מצויה ידית ההפעלה הידנית להפקת קפה.
אור ירוק נדלק מיד בעת הפעלת מתג ההפעלה הראשי והדוד המים מתחיל להתחמם. כאשר האור האדום הופך לאור ירוק ושעון מד הלחץ מורה על כ- 1 בר, המכונה מוכנה לעבודה והקפה ניתן להפקה. משך ההמתנה כ-10 דקות, וכן מומלץ להמתין מספר דקות עד להתחממות מושלמת של ראש המיצוי.
על מנת להכין קפ'וצינו או אספרסו קפה יש להשתמש בידית מימין לראש המיצוי. מערכת זו ייחודית בכך שידית זו למעשה שולטת גם בשסתום השחרור שבראש המיצוי. כאשר מזיזים את הידית כלפי מעלה, השסתום נפתח ומאפשר זרימת מים דרך פולי הקפה הטחונים. בשלב זה מופעל מתג המתחיל את פעולת המשאבה. כאשר פעולת הפקת הקפה מסתיימת, צריך להוריד את הידית כלפי מטה באופן מלא. פעולה זו מורה לשסתום לפרוק את לחץ המים בקפה הטחון המשומש. בכך מושגות 2 מטרות חשובות: הראשונה, יניקת הלחות מן הקפה הטחון המשומש ומניעת טפטוף מלכלך, ובנוסף- מייעל ומפשט את ניעורו מן הידית כיחידה אחת שלמה ("עוגיה"). 
שסתום זה עשוי באיכות גבוהה מאוד ומאפשר שליטה מוצלחת יותר בהשוואה למכונות בעלות רכיבים סטנדרטים. 
 
 חיישן מגנטי לבדיקת מיכל המים
מכונת קפה זו מצויידת בחיישן מגנטי הנמצא במיכל המים. כאשר מפלס המים במיכל נמוך מדי החיישן באופן אוטומטי מכבה את פעולת הדוד. שלא כמו חיישן קפיץ רגיל שאינו מדוייק ונוטה לאבד מגמישותו עם הזמן, חיישן זה מדוייק ביותר. חיישן זה לא מצריך כיוון לעולם, הינו שקט ואמין. כאשר המים במיכל נגמרים, החיישן מגלה זאת ומכבה באופן אוטומטי את כל מערכות המכונה. רק נורת ההפעלה השמאלית נשארת דלוקה בעוד שנורת החום נכבת.
שימו לב: מכונות מדגמים ישנים יותר אינן בעלות חיישן מגנטי, ומסתפקות בכפתור גובה מים מסוג משקל/קפיץ. כפתור זה מבצע פעולת ניתוק המכונה מזרם החשמל. פעולה זו עלולה לגרום נזק למערכות החשמל של מכונת הקפה, בדומה לסכנה מהפסקת חשמל רגילה.
 
חיישן פרסוסטט
Pressure Stat מקצועי שולט על טמפרטורה ולחץ הדוד. כאשר הלחץ בדוד יורד החיישן מפעיל את גוף החימום. את לחץ הדוד ניתן לראות בשעון הלחץ שממוקם בקדמת המכונה. כאשר המחוג מד הלחץ מראה בין 1 ל-1.5 בר, משמעות הדבר כי כעת ניתן לבצע פעולות הפקת קפה והקצפת חלב.
מכונות Quick Mill מאופיינות בשידרוג בלעדי וייחודי להן-  ביצוע קביעת וכיוונון טמפרטורת הקפה ללא צורך בפתיחת גוף המכונה. (שימו לב- מומלץ לבצע זאת רק באמצעות טכנאי מורשה בלבד מטעם היבואן ולא באופן עצמאי).
 
 שני שסתומי בטיחות למניעת יניקת חלב ונוזלים לדוד ולשחרור לחץ
2 שסתומים אלו ממלאים תפקידים חשובים מאד במכונה. השסתום לפריקת לחץ הינו שסתום בטיחות הפועל במקרה של חימום יתר, ומשחרר לחץ בדוד. תפקיד השסתום השני הוא למנוע יניקה חלב באמצעות הידית אל תוך הדוד ובכך מונע את זיהומו. כמו כן, שסתום זה אף משחרר אויר המצטבר בדוד בזמן החימום.
 
בקרה אלקטרונית
בקרה ממוחשבת מפקחת על כמות המים בדוד החימום והינה חשובה ביותר לתפקוד המכונה. לבקרה זו שני חיישנים - אחד ממוקם בדוד עצמו והשני מקושר למיכל המים. החיישנים בוחנים את מפלס המים ומעבירים מידע ביניהם. בעזרת תקשורת זו מתקבלת בקרה מלאה על פעילות המשאבה למילוי הדוד במים בעת הצורך. כמו כן, במידה והמים במיכל או בדוד אזלו, המערכת פועלת כאמצעי בטיחות ומנתקת את הדוד.
 
משטח חימום כוסות קפה פאסיבי
אחד הכללים לשתיית אספרסו איכותי וטעים הוא מזיגתו של הקפה לכוסות מחוממות. משטח חימום הכוסות סופג את החום שנפלט מהדוד החימום שבמכונה באופן שווה ואחיד. 
 

 

שני מדי לחץ בקדמת מכונת הקפה
2 מדי לחץ ממוקמים בקדמת המכונה לבקרה מלאה בהפקת קפה אספרסו: מד אחד לבקרה על לחץ הדוד, והמד השני לבקרה על לחץ המשאבה.

 
 
צינורית נפרדת למים חמים
למכונה, מצד ימין, צינורית נפרדת המאפשרת הוצאת מים חמים. כאשר כוסות אספרסו לא חוממו על מגש החימום, ניתן להשתמש בידית זו לחימום מהיר של הכוסות. כמו כן, ניתן להשתמש במים החמים להכנת תה, נס קפה, שוקו או כל שתייה חמה אחרת. 
 
צינורית לקיטור
הצינורית מצויה מצד שמאל מעל גובה שיש המטבח. הצינורית מספקת הקצפה קלה בכל כלי הקצפה, והינה ארוכה וניתנת לכיוונון.
 
מיכל למילוי מים
המיכל למילוי המים הינו גדול ובו ניתן למלא עד 3 ליטר מים. כמות מים זו מספיקה להכנת כ-100 כוסות אספרסו.

ניקיון המכונה ותחזוקתה
מומלץ לנקות את ראש המכונה (back-flush) כל 100 כוסות קפה. הניקיון פשוט ואורך מספר דקות.
הניקיון מתבצע כך: ראשית יש לשים מסננת אטומה על ידית הקפה. לאחר מכן מוסיפים כפית של חומר ניקוי "קפיזה", סוגרים חזק את ידית הקפה לראש המיצוי שבמכונה ומפעילים את המשאבה באמצעות הרמת הידית מעלה. בתחילת הניקיון המשאבה עלולה להרעיש ותהיה שקטה יותר ככל שיווצר בה יותר לחץ. לאחר כ-7 שניות המשאבה תשתתק. לאחר מכן יש להוריד את הידית כלפי מטה באופן מלא ואז חומר הניקוי יתנקז מראש המיצוי באמצעות שסתום התלת כיווני ישירות לתוך מגש איסוף הנוזלים. חומר הניקוי המיס וניקה את כל שאריות הקפה ומשמנים. צריך לחזור על הניקיון כ-5 פעמים, עד שעודפי חומר הניקוי שיוצאים למגש ייצאו ללא צבע קפה ונקיים. להשלמת הפעולה צריך להחליף את המסננת האטומה במסננת רגילה לחליטת קפה. לאחר מכן מומלץ להזרים מים כמה פעמים ללא הקפה למטרת ניקוי מושלם של שאריות חומר הניקוי. עכשיו המכונה נקייה ומוכנה להכנת קפה טעים ואיכותי.
 
שילדת המכונה
שילדת המכונה עשויה ב- 100% נירוסטה איכותית (רמת 304), הינה חזקה, מאסיבית ומאריכה ימים. הנירוסטה מלוטשת
כמראה בכל צידי מכונת הקפה.
 
מימדי המכונה
גובה – 40.5 ס"מ. רוחב –29.5 ס"מ. עומק – 44.5 ס"מ.
 
משקל
21.4 ק"ג.
 
ארץ יצרן
איטליה.
 
אחריות
מוגבלת לשנה במעבדות המורשות.
 
ארץ ייצור איטליה
תקופת אחריות שנה
משקל המכונה 21 ק"ג
חומר גוף המכונה נירוסטה
חומר הדוד נחושת + חומר בידוד
סוג הדוד מחליף חום
נפח הדוד 1.6 ליטר
זמן חימום ראשוני 11 דקות
סוג משאבת המים רטט
מקסימום לחץ המשאבה 19 בר
הספק המשאבה 52 וואט
לחץ בזמן מיצוי 9 בר
טמפרטורת מים ביציאה במעלות צלזיוס 90-92 מתכוונן
טמפרטורת הקפה במעלות -
זמן הגעה לטמפ' הקצפה אופטימלית בשניות 0
זמן הקצפת 250 מ"ל חלב 38
מיכל המים פלסטיק לבן
נפח המיכל 2.8 ליטר
נשלף מלמעלה
גובה לשליפה 29 ס"מ
הגנה מפני חוסר מים כן
פילטר מים כן
מרכך מים נטען לא
חיבור ישיר למים לא
ידית מים חמים כן, נפרדת
סוג ידית הקפה מסחרית
חומר בית המסננת פליז מצופה בניקל
חומר הידית פלסטיק מוקשה
משקל הידית 614 גרם
קוטר 58 מ"מ
מסננות כלולות בודדת וכפולה
מתאם לפודים לא
שסתום לשחרור לחץ כן, ידני
מתגי ההפעלה ידנית
הכנת קפה אוטומטית לא
נורות בקרה כן, 3
שטח חמם כוסות 28.5X 21.13
חמם כוסות פסיבי / אקטיבי פסיבי
טמפרטורת חמם כוסות במעלות 56
מגש ללכידת נוזלים נירוסטה
מכסה המגש נירוסטה
טרמוסטט כן, מייצב לחץ
שעון לחץ כן + שעון משאבה
חליטה כפולה כן
שסתום הקלת לחץ מהדוד כן
גובה הכוס 8.7 ס"מ
הנמכת הכוס -
נפח מיכל פולי הקפה -
מטחנת קפה מובנית -
דרגות טחינה -
סוג להבי המטחנה -
עוצמת רעש מיצוי הקפה 57
הספק 1400
צבע המכונה 100% נירוסטה
מידות (גובה,רוחב, עומק) בס"מ 40.0 / 29.21 / 44.45



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: