מטחנת קפה נמוקס לוקס


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

מטחנת קפה נמוקס לוקס

1,180.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
מטחנת קפה נמוקס לוקס
מטחנת קפה נמוקס לוקס


מטחנת קפה נמוקס לוקס - מידע נוסף

Semi-Professional coffee Grinder  LUX  Nemox 

מטחנת קפה תוצרת נמוקס איטליה "לוקס"

 

וכעת- דגמי 2010! 

מטחנת הקפה המוצלחת נמוקס "לוקס" חוזרת!  משודרגת ומשופרת:


> מיכל פולי קפה פלסטיק מחוזק ללא סכנת שבירה.

> מערכת משופרת לבקרת סיבובי מנוע.

> מנגנון למניעת חשמל סטאטי.

> כיוונון מדויק של דרגות טחינה לקפה אספרסו. 
 

מידע כללי

 

מטחנת קפה נירוסטה מקצועית לעבודה בשילוב מכונות אספרסו קפה. המטחנה עשויה מנירוסטה מלוטשת ומבריקה. מטחנה קפה זו אינה רק מתהדרת בעיצוב יפהפה, אלא גם בביצועים מרשימים. המטחנה יציבה, אמינה,  ומאובזרת ברכיבים המצויים במטחנות קפה מסחריות מקצועיות היקרות מספר מונים מה"לוקס". מטחנת קפה זו מצוידת בדסקיות להבים קוניים המפיקים טחינה מדויקת ועקבית ביותר ללר פגיעה באיכות ובארומה של פולי הקפה עקב הטחינה.
מטחנת קפה זו מגיעה עם 36 דרגות טחינה אפשריות, מעל ומעבר בהשוואה למטחנות קפה מקבילות. במטחנת קפה "לוקס" ניתן לטחון קפה בדרגות שונות- החל מדרגת קפה טורקי המאופיין בטחינה דקה מאוד ועד לדרגת טחינה של קפה פלנג'ר המאופין בטחינה גסה למדי. קשת אפשרויות הבחירה מאפשרת איתור וכיוונון דרגת הטחינה האידיאלית להפקת כל סוגי הקפה ויצירת כוס האספרסו האיכותית. לדגמי 2010 ישנו שידרוג יעיל- "כיוונן עדין" (Fine Tuning) המאפשר וויסות נוסף ומדויק של דרגת הטחינה בסקאלה נוספת של 1-4. 

 

מאפייני המטחנה

 

> מערכת להבי דסקיות קוניים
מנגנון להבים קוניים לטחינת הקפה עשוי מפלדה מחוזקת ביציקת לייזר להפקת חדות מקסימאלית של הלהבים. מנגנון זה מוודא כי הלהבים לא ישחקו עם הזמן, ויעילות הטחינה לא תשתנה עם השנים. דסקיות קוניות, בניגוד למטחנות עם דסקיות להבים שטוחים, מאפשרות טחינה של פולי הקפה ברמת דיוק מעולה, אחידה, ועקבית, לביצועים אופטימלים, ובנוסף- עבודת הדיסקיות הקוניות הינה שקטה יותר בהשוואה למטחנות קפה דסקיות להבים שטוחים.

 

> מנגנון להאטת המנוע וצמצום רעש
מנגנון זה של בקרת סיבובי מנוע המותקן במטחנה, מבקר את מהירות ומאמץ המנוע כך שבמקום-10,200 סיבובי מנוע לדקה, המנוע פועל רק ב- 800 סל"ד. 

מערכת צמצום מהירות בשילוב מנוע עוצמתי, ולכן זו מטחנה בעלת מנגנון האטה. מדובר במאפיין חשוב אשר משמר את איכות הקפה והארומה ומונע שריפתם. מהירות נמוכה של סיבובי מנוע, מונעת התחממות יתר של הקפה. עובדה ידועה היא כי קפה מתחמם בעת הטחינה עקב החיכוך הרב. מערכת זו מונעת כאמור התחממות יתר הגורמת לאיבוד טעם וארומה ואף ליצור טעם קפה שרוף. 
שימו לב! מטחנות קפה עם מנגנון לבקרת סיבובי מנוע מאריכות שנים בהשוואה למטחנות אחרות, הואיל והמנוע מתאמץ פחות וכן הרכיבים המחוברים לו.  

כפתור הפעלת טחינה קבוע + טחינה ישירות לידית הקפה
מטחנת קפה "לוקס" מאפשרת טחינת קפה בשתי דרכים: הראשונה- מיקום
ידית הקפה כנגד כפתור הפעלת הטחינה (הפועל רק כאשר לוחצים עליו) והמצוי בקידמת המטחנה. בשיטה זו קפה טרי נטחן ישירות לידית הקפה. מדובר כמובן בנוחות משתמש גבוהה מאוד בעת הליך הכנת הקפה, הודות לחיסכון היעיל בזמן ומניעת בזבוז פולי קפה טחונים, תוך שמירת סביבת העבודה נקייה ביותר.
השניה- טחינת קפה באמצעות לחיצת כפתור הטחינה המצוי בצידה של המטחנה. שיטה זו מומלצת כאשר מעוניינים לטחון כמות גדולה יותר של פולי קפה לתוך כלי אחסון כלשהו.
 
> חשמל סטאטי
תופעת לוואי לפעולת טחינת פולי הקפה הינו חשמל סטאטי. בשונה ממטחנות להבים והודות למערכת ההאטה כמו במטחנה זו, סיבובי הטחינה כאן מואטים כאמור, תחת בקרה, ומקטינים את תופעת החשמל הסטאטי בקפה.
מערכת משופרת זו של בידוד הרכיבים החשמליים במטחנת הקפה "לוקס" מונע כמעט לחלוטין את תופעת החשמל הסטאטי.
 
> כיוונון רמות הטחינה
מטחנת קפה זו מגיעה עם 36 דרגות רמת טחינה המאפשרים הפקה של מגוון נרחב של משקאות, החל ממשקה קפה טורקי בטחינה דקה מאד, ועד למשקה קפה 'פלנג'ר' המאופין בטחינה גסה ביותר.  
בדגמי 2010 כאמורף מצוי שידרוג יעיל- "כיוונן עדין" (Fine Tuning) המאפשר וויסות נוסף ומדויק של דרגת הטחינה בסקאלה נוספת של 1-4. 
 

> מיכל הפולים
קיבולת מיכל פולי הקפה הינה עד 200 גרם פולים. המיכל בנוי מפלסטיק איכותי וקשיח בעל שקיפות. המיכל עבר הליך לחסינת קרני שמש ואיטום על מנת לשמר באופן אופטימלי את הארומה וטריות פולי הקפה.
 
> ניקיון המטחנה
ראשית יש להוציא מהחשמל לפני הניקוי. לאחר מכן ניתן לנקות רק ע"י שימוש במטלית רכה ולחה מעט.

 

שילדת המטחנה
שילדת המטחנה עשויה במלואה מנירוסטה איכותית ומלוטשת בגימור נגד חלודה ואנטי-שריטות המקנה מראה חדש למטחנה לשנים רבות. 

> מימדי מטחנת קפה
גובה – 30 ס"מ. רוחב- 9.5 ס"מ. עומק- 18.2 ס"מ.

 

> אחריות
מוגבלת לשנה במעבדות מורשות.

 

> ארץ יצרן
איטליה.



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: