Innova Arc שחור


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

Innova Arc שחור

2,650.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
Innova Arc שחור
Innova Arc שחור


Innova Arc שחור - מידע נוסף

 

Innova Arc  Compact pods espresso machine

 

מכונת אספרסו פודים אינובה ארק

 

תיאור כללי

 

מכונת אספרסו ה- Innova Arc הינה מכונה להכנת אספרסו וקפוצ'ינו לשמוש בפודים קפה בלבד. המכונה קומפקטית בעלת עיצוב נקי ומודרני וחלקים פנימיים איכותיים, מכונת קפה  חזקה המונעת ע"י משאבה בעלת לחץ של 16בר ודוד עם אלמנט חימום של 1000 וואט.

 

יתרון משמעותי ל- Arc הינו התאמתה לתקן ESE אשר משום כך לא כובלת את המשתמש לסוגי פודים של קפה מיצרן אחד אלא מאפשרת רכישת פודים ממותגים ויצרנים שונים ללא הגבל. כל אחד יכול לבחור את האספרסו בטעם האהוב עליו ולהכינו בקלות רבה כגון illy, Lavazza, Kisscafe וכדומה.

 

ההבדלים בין Innova Dream ל- Innova Arc: מכונת ה- Arc קטנה יותר במידותיה ואינה מגיעה בשלל צבעים אלא רק בצבע שחור עם ניקל, או אפור מוכסף. גוף המכונה עשוי ממתכת לעומת אלומיניום ב- Dream ומיכל המים ב- Arc גדול יותר, בעל קיבולת של 2 ליטר לעומת 1.3 ליטר ב- Dream.
 

מאפיינים

 

ידית הקפה
הידית הינה קבועה למכונה, פטנט ייחודי למכונות האיינובה המבטיח שימוש בטוח.

ידית הקפה עשויה מפליז.

 

דוד המכונה

ל- Innova Arc דוד טרמובלוק העשוי מפליז בעל עמידות גבוהה לחום. לדוד זה אלמנט חימום של 1000 וואט, המספק חימום מהיר וכוח רב בהקצפת החלב. לדוד מנגנון הגנה וניתוק במצב של חוסר מים.
 

משאבת המכונה
מכונה זו מגיעה עם משאבה בעלת יכולת להגיע עד ללחץ של 16 בר, בעוד שלהכנת אספרסו מקצועי דרוש לחץ של 9 בר בלבד. אך תודות למשאבה החזקה ניתן להקציף הקצפה מקצועית בלחץ רב ומכיוון שהמשאבה פחות מתאמצת הדבר מאריך את חייה.
 

ידית אדי הקיטור ומים חמים

ידית אדי הקיטור המשמשת גם כיציאת מים חמים לתה עשויה מנירוסטה, זרבובית ההקצפה בעלת 2 חורים להקצפה מהירה ומתברגת לניקוי. ידית זו בעלת יכולת גבוהה של הוצאת אדי קיטור והקצפת חלב לקפוצ'ינו במהירות מירבית.

 

מיכל המים ב- Innova Arc הינו מפלסטיק שקוף וניתן לראות את כמות המים המצויה במיכל כל הזמן, לשליטה קלה בכמות המים. מיכל זה הינו גדול מאד יחסית למכונות פודים אחרות, בעל קיבולת של 2 ליטר. המיכל נשלף למטרות מילוי או ניקוי.

 

 

ה- Innova Arc בעלת מראה מודרני עם קווים נקיים, גוף המכונה עשוי ממתכת.
 

מידות

גובה – 32 ס"מ, רוחב – 22 ס"מ, עומק – 28 ס"מ.

 

אחריות
אחריות מוגבלת לשנה במעבדות היבואן.

 

ארץ הייצור
ספרד.

גוף המכונה
חמם כוסות
מכונה זו מצוידת בחמם כוסות פאסיבי לחימום כוסות האספרסו המונחות על מגש המכונה העליון בזמן שהמכונה דלוקה. חימום כוסות האספרסו חשוב להצלחת האספרסו. חמם פאסיבי ידוע ביתרונו בחיסכון בחשמל.
מיכל המים



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: