מכונת אספרסו ECM Laura שני ראשים


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

מכונת אספרסו ECM Laura שני ראשים

19,400.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
מכונת אספרסו ECM Laura שני ראשים
מכונת אספרסו ECM Laura שני ראשים


מכונת אספרסו ECM Laura שני ראשים - מידע נוסף



ECM Laura 2 Group German Quality & Italian Design Espresso Machine

מכונת קפה אספרסו מקצועית מסחרית E61 אי.סי.אם לאורה 2 ראשים

 

תיאור כללי


ECM, חברה לייצור מכונות אספרסו איכותיות, הינה בבעלות גרמנית וממוקמת במילנו, איטליה. מכונות החברה הינן שילוב מושלם של תכנון הנדסי ובקרת איכות גרמניים בעיצוב וייצור איטלקי. 
 

גוף וחזית המכונה עשויים מנירוסטה ופנלים צדדיים מפלדה בגוון אפור מטאלי. המכונה מגיעה עם גובה מגש גבוה מהסטנדרטי להתאמה גם לכוסות קפה קפוצ'ינו גבוהות ועם מגש הגבהה ניקל לכוסות אספרסו.
כל הבקרה הינה אלקטרונית עם כפתורי
Touch Pad מוארים, החזית מבריקה ובעלת מראה מסיבי ומקצועי ביותר.


המכונה מגיעה עם 3 ידיות קפה ומסננות כולל מסננת אטומה לניקוי ראש המכונה
.
 

מאפיינים

 

ידית הקפה
ידית הקפה מסחרית מקצועית ברמת גימור עילאית, בקוטר 58 מ"מ ועשויה מפליז מצופה בניקל חזק ומוצק אשר מעולה בשמירת היציבות של הטמפרטורה בעת הכנת הקפה.

 

 

E61 GroupHead עם מערכת טרמוסיפונית

2 ראשי יציאת הקפה הינם ראשי Faema E61 בדרגת הגימור הגבוהה ביותר. ראש זה עשוי מפליז מצופה בניקל אשר מספק מקסימום שמירה על חום ואריכות ימים. ראש הגרופ Faema e61 הינו פטנט רשום איטלקי משנת 1961 אשר ידוע בהיותו הטוב ביותר בשל סיפון המים החמים. המים מסתובבים דרכו מהדוד וחזרה ושומרים על טמפרטורה יציבה בצנרת ומעברי המים המותאמת להכנת אספרסו. 
 

משאבת המכונה
מכונה זו מגיעה עם משאבה וולומטרית חזקה ושקטה.
 

צג אלקטרוני Soft Touch
5 מתגים בכל צד להפעלת המשאבה ולתכנות משקאות הקפה. ארבעה מהמתגים ניתנים לתכנות להוצאת כמות המים הרצויה באופן אוטומטי בעת הכנת הקפה, החמישי ליציאה קבועה.
מערכת הפיקוד האלקטרונית הינה מסוג האמין ביותר הנמצא כיום ומגובה בכפתור חמישי ידני בלתח תלוי למקרה תקלה.

 

ידית שליטה ייחודית עם אלמנט ה- way Solenoid valve 3

להכנת קפה אספרסו לוחצים על הכפתור בבקרה האלקטרונית, עם סיום הכנת קפה משתחרר לחץ מהידית אוטומטית ע"י בקרה אלקטרונית של שסתום הפריקה.
 

לחץ הדוד

טמפרטורת ולחץ הדוד נמצאים תחת שליטה של חיישני לחץ מקצועיים אשר חשים בלחץ הנמצא בדוד ומפעילים את אלמנט החימום שהלחץ יורד.
ניתן לראות את לחץ הדוד בעזרת שעון הלחץ הממוקם בחזית המכונה. כאשר המחוג בשעון נמצא בין 1-1.5 בר, המכונה מוכנה להכנת קפה והקצפה.

 

דוד מחליף חום
הדוד מנחושת ומצופה בניקל להגנה מירבית לשנים רבות. גדול במיוחד בעל קיבולת של 14 ליטר. זמן החימום כ- 25 דקות, אך כאשר הינו חם ובלחץ הנכון הוא יכול להכין אספרסו וקפוצ'ינו במשך כל היום ללא הפסקה.
 

תחזוקה וניקוי ידיות אדי הקיטור
2 י
דיות אדי הקיטור הינן ידיות הדור החדש בעלות בידוד פנימי כפול, אינן מתחממות יתר על המידה וניתן לגעת בהן בידיים חשופות ללא חשש ובעלות חיבור כדורי המאפשר לסובב ולכוון לכל כיוון. 
השליטה ע"י 2 ידיות פניאומטיות מימין ומשמאל (לא ברז סיבובי) כך שלחץ ההקצפה אדיר וזמן ההקצפה מהיר במיוחד.
 
 
שסתומי בטיחות לשחרור לחץ ולמניעת יניקה

שני השסתומים הללו הינו מאפיינים חשובים מאד. השסתום לשחרור הלחץ הינו שסתום ביטחון, הפותח ומשחרר לחץ בדוד כאשר זה מתחמם יתר על המידה. השסתום המונע יניקה שולל את האפשרות שחלב יישאב דרך הידית לתוך הדוד ויזהם אותו, שסתום זה גם משחרר אויר הנמצא בדוד בזמן החימום.
 

שליטה אלקטרונית

לדוד יש בקרה אלקטרונית אוטומטית למילוי מים המהווה את המוח של המכונה ע"י חיישנים בדוד. בעזרת מידע זה קיימת שליטה מלאה בפעולת המשאבה למילוי הדוד בשעת הצורך וכן המערכת משרתת כאמצעי ביטחון לניתוק הדוד במידה ונגמרו המים במיכל או בדוד.
 

חמם כוסות

חימום כוסות האספרסו הינו אלמנט חשוב לקבלת אספרסו איכותי וטעים, כוס אספרסו קרה תינק את חום האספרסו אליה ותמנע ממך את ההנאה. מחמם הכוסות במכונה זו הוא מהחמים ביותר, הוא יכול להגיע לטמפרטורה של עד כ- 60 מעלות, שטח החמם מגיע עם רשת סיליקון למניעת שריטה של הנירוסטה.

 

 שעון לחץ מובנה ומד מים

שעון לחץ ומד גובה מים ממוקמים בחזית המכונה.

 

ידית מים חמים נפרדת
ידית נפרדת להוצאת מים חמים לחימום מהיר של כוסות אספרסו שלא חוממו על מגש החימום או להוצאת מים חמים בכדי להכין תה, מנה חמה או כל דבר אחר.
2 כפתורי בקרה אלקטרוניים עם שליטה אלקטרונית בלחיצת כפתור לכמות המים החמים.
 

חיבור ישיר למים

המכונה מתחברת לקו המים, 3/8" צינור כלול.

 

היצרן ממליץ לנקות (back flash) את ראשי המכונה בלחץ חוזר כל מספר ימים. ניקוי זה הינו פשוט ולוקח רק מספר דקות.
הניקוי מתבצע כדלהלן: יש להכניס את המסננת האטומה לידית הקפה, להוסיף מנה של חומר מנקה (אבקה), להבריג היטב את ידית הקפה למכונה ולהפעיל את המשאבה. לאחר מספר שניות יש להפסיק הפעולה. חומר הניקוי יפרוץ לגרופהאד דרך ה- three way solenoid valve למטה למגש הטפטוף. יש לחזור על הפעולה עד שחומר הניקוי המוצא למגש הטפטוף יצא ללא צבע של קפה. לסיום יש ללחוץ על מתג הקפה להוצאת מים נקיים לשטיפת ראש המיצוי.  לחזור על פעולה זו גם בראש השני.
 

גוף המכונה

ECM Laura עשויה מנירוסטה מבריקה. בסיסה עשוי מפלדה, והדפנות מברזל מסיבי בגוון כסוף מטאלי. הראשים מפליז ומצופים ניקל.

 

מגש ללכידת נוזלים וקפה טחון
מהמגש קיימת יציאת חיבור ישיר לביוב.
גם מגש זה עשוי מנירוסטה לקליטת שאריות קפה ועודפי נוזלים. מהמגש קיימת יציאה עם חיבור ישיר לביוב.
מאפיין נדיר במכונות אלו הוא אפשרות כוונון גובה הכוס במגש כך שניתן להכין קפה גם בכוס אספרסו נמוכה וגם בכוס גבוהה במיוחד (mug) או ל- take away.

 

*נדרשת התקנה מקצועית, ומרכך.

 

הספק
4200 וואט ב-200 וולט,  3200 וואט ב-230 וולט.


מידות

גובה – 50 ס"מ. רוחב – 65 ס"מ. עומק – 53 ס"מ.

 

אחריות
אחריות מוגבלת לשנה.

ארץ הייצור
איטליה.

מכונת אספרסו מסחרית ECM Laura הינה בין המכונות המקצועיות הגדולות והאיכותיות בעולם. החל מגימור נירוסטה וכלה בשמוש ב- Faema E61 Grouphead (ראשי קפהE61) הנשלטים אלקטרונית עם שסתומי פריקה אלקטרונים. ידיות הקפה מקצועיות בגודל 58 מ"מ ו-2 ידיות אדי קיטור בעלות בידוד כפול שלא חמות למגע יד. ברז המים החמים ניתן לכוונון אלקטרוני של כמות המים ב- 2 מנות קבועות מראש. מאפיינים אלו הפכו מכונה זו למדוברת ביותר בקרב מומחי הקפה והבריסטות בעולם כולו. מר. דייויד שומר מומחה הקפה העולמי מסיאטל ארה"ב, הגדיר את מכונות הקפה של ECM כמכונות קפה המפיקות את האספרסו הטוב ביותר פעם אחר פעם".



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: