מכונת אספרסו קפסולות קפה

מכונת אספרסו קפסולות המותאמת לשימוש עם קפסולות קפה הינה דוגמא מצויינת לסדר וניקיון בשילוב עם נוחות תפעול פשוטה, ובעלות (מכונת קפסולות) נמוכה.
החיסרון הוא במחירן של קפסולות קפה אשר נוטה להיות יותר גבוה משיטות הפקת קפה אספרסו אחרות (ראה פודים ו/או מכונות אספרסו חצי אוטומטיות).

תשומת לבכם כי מכונת אספרסו קפסולות מותאמת ספציפית לדגם מיוחד של קפסולת קפה, הואיל וגודל/מבנה הקפסולה משתנים. כך שלמעשה- לא אפשרי להשתמש עם מכונת אספרסו קפסולות מסויימת ביותר מסוג אחד של קפסולות קפה.

חשוב להבהיר כי אין זאת אומרת כי מעתה המשתמש מוגבל לשימוש בקפסולת קפה אחת בלבד או רק טעם מסויים, עם מכונת קפסולות אספרסו שברשותו, שכן ישנו מבחר מגוון של טעמים בכל סוג קפסולה ↔ מכונה בהתאמה, ולעיתים אפשרי גם גיוון במותג הקפה.

שימו לב כי מכונות קפסולות אספרסו שונות בנויות מאיכות חומרים שונה ואף מסגסוגות ושילובי פלסטיק ומתכת.
ככלל- מכונת אספרסו קפסולות הבנוייה מפלדת אל-חלד איכותית הינה עמידה יותר ושוקלת יותר בהשוואה למכונת קפסולות אספרסו פשוטה מפלסטיק. שכן בנוסף לאריכות ימי הנירוסטה, מונעת תזוזות ונזקים מיותרים למכונת אספרסו קפסולות קלילה מפלסטיק.

רצוי לבחור מכונת אספרסו קפסולות עם יכולת הפקת כוסות אספרסו בקצב יותר גבוה מאשר תכננתם, כטווח ביטחון.
הקפידו על מילוי של מים מסונני אבנית במכונה, ועל מכונת אספרסו קפסולות המתריאה על מחסור במים במיכל, כמו גם המצאותו של מנגון כיבוי אוטומטי במקרה שאזלו המים.

 
מכונת אספרסו קפסולות "נאוטילוס" (כסף)
המחיר שלנו: 1,100.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: