מכונת אספרסו Rancilio SILVIA


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

מכונת אספרסו Rancilio SILVIA

3,990.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
מכונת אספרסו Rancilio SILVIA
מכונת אספרסו Rancilio SILVIA


מכונת אספרסו Rancilio SILVIA - מידע נוסף

Rancilio Silvia II, updated design, Proffessional Espresso Machine

מכונת קפה אספרסו מקצועית לבית-  "סילביה" מבית רנצ'ליו 

רנצ'יליו סילביה המפורסמת, מכונת אספרסו חצי-אוטומטית בעלת מוניטין רב שנים המדבר בעד עצמו.

.
.
.
לסילביה יש אפילו מאפיינים של שימוש תעשייתי הודות לדוד החימום "Heavy Duty" העשוי מפליז, ראש המיצוי בקוטר 58 ממ', ידית הפורטפילטר, צנרת נחושת, גוף הפלדה, ופנל הנירוסטה.

גב' סילביה הנכבדה איתנו כבר הרבה שנים כאמור...
עיצובה המסוגנן, ומרכיביה התעשייתים הפכו אותה למכונת האספרסו הפופולרית ביותר. שילוב מוצלח ביותר עם מטחנת הקפה רנצ'יליו רוקי לבר-הקפה המושלם.


 

> הכנת הקפה
לרנצ'יליו סילביה יש 4 מתגים מוצקים עם נורות פעולה מובנות בכל אחד מהם. כל המתגים ממוקמים בחזית המכונה. בצידה הימני- מתג ההפעלה, בצידה השמאלי העליון- מתג המיצוי, באמצע- מתג מים חמים, והמתג התחתון- לקיטור.

ידית הפורטפילטר התעשייתית בקוטר 58 ממ' מקורה בפס היצור התעשייתי/מקצועי של חברת רנצ'ליו וזאת על מנת להבטיח שהתפזרות המים בעת מיצוי פולי הקפה הטחונים, תהיה שווה ואחידה לקבלת מיצוי איכותי ומקסימלי.

הידית עצמה עשויה מפליז מצופה כרום השומר על יציבות הטמפרטורה לאורך כל תהליך מיצוי הקפה. הודות לגודלה המסחרי של הידית, ניתן כעת להשיג Naked bottomless portafilter handle לכל מכונות הסילביה.

הרנצי'ליו סילביה כוללת שסתום תלת כיווני המצוי במכונות מסחריות מקצועיות! השסתום מייבש למעשה את הקפה הטחון המשומש המצוי בידית, באופן מיידי לאחר סיום המיצוי. בשיטה זו ניתן בזריזות לשלוף את הידית, להיפטר מהקפה המשומש ("העוגייה"), ולהיות מוכן להכנת השוט הבא של אספרסו איכותי.

הכנת קפה ברנצ'יליו סילביה הינה פשוטה ומהירה. כל שיש לעשות הוא להכניס את ידית הפורטפילטר המלאה בקפה טחון דחוס, "לנעול" הידית בחצי סיבוב, וללחוץ על כפתור הכנת הקפה. בסיום הפעולה, שחרר את הידית בחצי סיבוב הפוך, והשלח "העוגיה" לפסולת.

> יכולת הקצפה
הקצפת החלב באמצעות הקיטור הינה ענין של מיומנות נרכשת. אולם אל חשש, הסילביה מצוידת בבוילר 300cc המפיק לחץ קיטור יציב וגבוה כך שרכישת המיומנות הקצפת החלב הינה מהירה ופשוטה.

לטיפים נוספים ועצות להקצפה מוצלחת של החלב, נא לעיין ב הקצפת חלב, הכיצד?

ידית אדי הקיטור / מים חמים של הסילביה ניתנת לתמרון רחב של זויות ועשויה כולה מנירוסטה.

> מאפיינים מיוחדים
חלקה העליון של הסילביה הינו אידיאלי לשמירת חום הכוסות. החלק עשוי כולו מנירוסטה ומתחמם למעשה מהבוילר וראש המיצוי המצויים תחתיו.

מיכל המים של הסילביה יכול להכיל עד 1.9 ליטר מים וניתן להסרה לצורך מיליו מחדש. ישנם 2 צינוריות הנכנסות לתוך המיכל. הצינורית הראשונה נקראת "צינורית היניקה" והיא למעשה שואבת את המים מהמיכל ומעבירה אותם לגוף החימום, בעוד שהצינורית השניה מחזירה את המים מהמשאבה.

מומלץ ביותר להשתמש בפילטרים Descaling ולחברם ל"צינורית היניקה". הפילטרים מנטרלים חלקיקי חול, מרככים את המים, ומונעים הצטברות אבנית בגוף החימום, הבוילר, הצנרת, וכדומה.

החלפה סדירה של הפילטר כל 250 כוסות, או לחילופין כל 45 יום (המוקדם מבניהם) יאריכו באופן משמעותי את חיי המכונה, ימנעו תיקונים מיותרים, בעיות מכניות, וישפרו באופן דרמטי את איכות מיצוי הקפה וטעמו.

שלד המכונה עשוי מפלדה מחוזקת, דבר המוסיף לתחושה והמראה של הסילביה כמכונה יציבה ומוצקה. חלקיה החיצוניים כגון מגש איסוף הנוזלים והמכסה עשויים מנירוסטה מלוטשת תעשייתית.

> מימדי המכונה
רוחב: 23.6 ס"מ   גובה: 34 ס"מ   עומק: 29 ס"מ

> משקל המכונה
 13.8 ק"ג
 
 



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: