מכונת אספרסו - קפה פודים

מכונת אספרסו הפועלת עם קפה פודים מאופיינת בראש ובראשונה במחיר אטרקטיבי הואיל ואין צורך ברכישה של מטחנת קפה מובנית או נפרדת. מעבר לכך- מכונת אספרסו פודים היא נוחה ביותר להפעלה יעילה וזריזה, מסודרת ונקייה, וכן בתחזוקה פשוטה. יתרון נוסף הוא כי מכונות אספרסו חצי אוטומטיות מסוג זה מותאמות בדר"כ גם לעבודה עם קפה טחון טרי בשילוב עם ידית מיצוי הקפה.

"קפה פודים" מותאם לעבודה עם מכונות אספרסו פודים. "קפה פודים" הינם אריזות אינדיבידואליות של פולי קפה טחון טרי בנייר פילטר ובאריזת וואקום מאלומיניום, כך שנשמרת הארומה, הטעם וכל האיכויות של קפה טחון טרי בצורה מושלמת.

נוחות הפעלה וביצועים מושלמים פעם אחר פעם באופן עקבי- זוהי מנת חלקם של אלו שרכשו מכונת אספרסו פודים - כוס אספרסו מקצועית בניקיון מופתי. קפה פודים- דחיסה מקצועית של מנת אספרסו מדוייקת (כ- 7 גרם קפה טחון) מוכנה למיצוי מקסימלי עם מכונת פודים לקבלת אספרסו מקצועי. טעמם וטריותם של פולי הקפה "נכלאים" באריזת הוואקום הודות להליך אטימה מיוחד בשילוב חנקן (המונע חדירה של לחות ו/או אוויר לאריזה, עד לרגע הפתיחת, והכנסת הפוד אל מכונת אספרסו פודים.

חשוב לדעת! כל סוג של קפה פודים המשווק על ידנו תואמם את תקן E.S.E המחמיר כך שניתן להשתמש בהם בשילוב עם כל מכונות אספרסו פודים הזמינות להלן. בשונה משיטת מכונות אספרסו קפסולות קפה, קפה פודים אינם מגבילים אתכם לדגם מכונת אספרסו פודים ספיציפית או למותג מסויים.

 
מכונת אספרסו פודים Nemox Junior
המחיר שלנו: 2,480.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
Nemox Fenice מכונת אספרסו פודים
המחיר שלנו: 2,800.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
מכונת אספרסו פודים Nemox Dell’Opera
המחיר שלנו: 3,780.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
מכונת פודים / קפה טחון Rancilio SILVIA
המחיר שלנו: 3,990.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
מכונת פודים / קפה טחון Mokona
המחיר שלנו: 990.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
מכונת פודים אספרסו מקצועית- פינוקיו
המחיר שלנו: 3,490.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
Nemox CremaLatte Y מכונת אספרסו פודים
המחיר שלנו: 3,400.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
קוויקמיל "ווטרנו" מכונת אספרסו פודים
המחיר שלנו: 9,400.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
קוויקמיל אניטה מכונת אספרסו פודים
המחיר שלנו: 6,990.00 ש"ח
דמי משלוח: 0.00 ש"ח
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: