מכונת אספרסו "סילביה" Rancillio + מטחנה + בסיס נירוסטה


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

מכונת אספרסו "סילביה" Rancillio + מטחנה + בסיס נירוסטה

5,490.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
מכונת אספרסו "סילביה" Rancillio + מטחנה + בסיס נירוסטה
מכונת אספרסו "סילביה" Rancillio + מטחנה + בסיס נירוסטה


מכונת אספרסו "סילביה" Rancillio + מטחנה + בסיס נירוסטה - מידע נוסף

עסקת חבילה מושלמת! רנצ'יליו "סילביה" + רנציליו "רוקי" + מגש נירוסטה "נוק-בוקס".

 Semi-automatic Proffesional Espresso Machine Rancilio Silvia 

רנצ'יליו סילביה המפורסמת, מכונת אספרסו חצי-אוטומטית בעלת מוניטין רב שנים המדבר בעד עצמו.

לסילביה יש אפילו מאפיינים של שימוש תעשייתי הודות לדוד החימום "Heavy Duty" העשוי מפליז, ראש המיצוי בקוטר 58 ממ', ידית הפורטפילטר, צנרת נחושת, גוף הפלדה, ופנל הנירוסטה.

גב' סילביה הנכבדה איתנו כבר הרבה שנים כאמור... עיצובה המסוגנן, ומרכיביה התעשייתים הפכו אותה למכונת האספרסו הפופולרית ביותר. שילוב מוצלח ביותר עם מטחנת הקפה רנצ'יליו רוקי לבר-הקפה המושלם. 

> הכנת הקפה
רנצ'יליו סילביה מצוידת ב 4 מתגים מוצקים עם נורות פעולה מובנות בכל אחד מהם. כל המתגים ממוקמים בחזית המכונה. בצידה הימני- מתג ההפעלה, בצידה השמאלי העליון- מתג המיצוי, באמצע- מתג מים חמים, והמתג התחתון- לקיטור.

ידית הפורטפילטר התעשייתית בקוטר 58 ממ' מקורה בפס היצור התעשייתי/מקצועי של חברת רנצ'ליו וזאת על מנת להבטיח שהתפזרות המים בעת מיצוי פולי הקפה הטחונים, תהיה שווה ואחידה לקבלת מיצוי איכותי ומקסימלי.

הידית עצמה עשויה מפליז מצופה כרום השומר על יציבות הטמפרטורה לאורך כל תהליך מיצוי הקפה.

הרנצי'ליו סילביה כוללת שסתום תלת כיווני המצוי במכונות מסחריות מקצועיות! השסתום מייבש למעשה את הקפה הטחון המשומש המצוי בידית, באופן מיידי לאחר סיום המיצוי. בשיטה זו ניתן בזריזות לשלוף את הידית, להיפטר מהקפה המשומש ("העוגייה"), ולהיות מוכן להכנת השוט הבא של אספרסו איכותי.

הכנת קפה ברנצ'יליו סילביה הינה פשוטה ומהירה. כל שיש לעשות הוא להכניס את ידית הפורטפילטר המלאה בקפה טחון דחוס, "לנעול" הידית בחצי סיבוב, וללחוץ על כפתור הכנת הקפה. בסיום הפעולה, שחרר את הידית בחצי סיבוב הפוך, והשלח "העוגיה" לפסולת.

> יכולת הקצפה
הקצפת החלב באמצעות הקיטור הינה ענין של מיומנות נרכשת. אולם אל חשש, הסילביה מצוידת בבוילר 300cc המפיק לחץ קיטור יציב וגבוה כך שרכישת המיומנות הקצפת החלב הינה מהירה ופשוטה.

לטיפים נוספים ועצות להקצפה מוצלחת של החלב, נא לעיין במאמר "כיצד להקציף חלב". 

ידית אדי הקיטור / מים חמים של הסילביה ניתנת לתמרון רחב של זויות ועשויה כולה מנירוסטה.

> מאפיינים מיוחדים
חלקה העליון של הסילביה הינו אידיאלי לשמירת חום הכוסות. החלק עשוי כולו מנירוסטה ומתחמם למעשה מהבוילר וראש המיצוי המצויים תחתיו.

מיכל המים של הסילביה יכול להכיל עד 1.9 ליטר מים וניתן להסרה לצורך מיליו מחדש. ישנם 2 צינוריות הנכנסות לתוך המיכל. הצינורית הראשונה נקראת "צינורית היניקה" והיא למעשה שואבת את המים מהמיכל ומעבירה אותם לגוף החימום, בעוד שהצינורית השניה מחזירה את המים מהמשאבה.

מומלץ ביותר להשתמש בפילטרים Descaling ולחברם ל"צינורית היניקה". הפילטרים מנטרלים חלקיקי חול, מרככים את המים, ומונעים הצטברות אבנית בגוף החימום, הבוילר, הצנרת, וכדומה.

החלפה סדירה של הפילטר כל 250 כוסות, או לחילופין כל 45 יום (המוקדם מבניהם) יאריכו באופן משמעותי את חיי המכונה, ימנעו תיקונים מיותרים, בעיות מכניות, וישפרו באופן דרמטי את איכות מיצוי הקפה וטעמו.

שלד המכונה עשוי מפלדה מחוזקת, דבר המוסיף לתחושה והמראה של הסילביה כמכונה יציבה ומוצקה. חלקיה החיצוניים כגון מגש איסוף הנוזלים והמכסה עשויים מנירוסטה מלוטשת תעשייתית.

> מימדים
 רוחב: 23.6 ס"מ   גובה: 34 ס"מ   עומק: 29 ס"מ

> משקל
13.8 ק"ג
 
 

מטחנת קפה Rancilio Rocky

מטחנת הקפה רנצ'ליו "רוקי" הינה מטחנת קפה יציבה לשימוש ביתי. השילוב המושלם עם מכונת קפה Rancilio Silvia , שתיהן משלימות זו את זו למראה מקצועי של בר קפה. הרוקי טוחנת את פולי הקפה הטריים לכל "שוט" אספרסו, מיצוי הקפה הטרי ביותר, פעם אחר פעם.

כמו כל ציוד האספרסו מבית Rancilio, מטחנת הקפה רוקי תוכננה לחיים ארוכים. בנייה מושקעת ואיכותית משולבת עם דסקיות טחינה שטוחות, ועם צמצום סיבובי מנוע העטופים בגוף נירוסטה חיצוני- מקנים למטחנת הרוקי את יציבותה, פעולתה השקטה, ואת המראה המקצועי.

> מאפיינים & ויתרונות
מטחנת הרוקי טוחנת את פולי הקפה ישירות לעבר המשפך המצוי במרכזה ולתוך ידית הפורטפילטר.

למטחנת הרוקי 55 מצבי טחינה, כך שניתן לכוון את הטחינה מקפה טחון גס 'צרפתי' ועד לטחינה דקה המתאימה למכונות האספרסו המקצועיות. דרגות הטחינה קלות לתפעול, וכל שיש לעשות הוא לשחרר את המתג ולסובב את מיכל הפולים.

המטחנה מצוידת בלהבים שטוחים תעשייתיים בגודל 50 ממ', המקנים טחינה אחידה, שקטה, ומדויקת. החיבור הישיר למנוע מאפשר צמצום סיבובי המנוע לשליטה תמידית על המהירות ובכך מניעת 'שריפת' הקפה הטחון. פעול המנוע עוצמתית ושקטה. משקלו של המנוע בלבד הינו 5 ק"ג!

יתרה מכך, המנוע במטחנת הרוקי מצויד אף בחיישן טמפרטורה המפסיק את פעולת המטחנה במקרה של התחממות יתר. בכך נמנע נזק למטחנה כתוצאה מחדירת חלקיקי אבן או חומר דומה העלול להיתפס בין להבי המטחנה.

כהות מיכל פולי הקפה עוזר אף הוא לשמור על טריות פולי הקפה, ויכול להכיל עד ל 225 גרם פולי קפה קלויים. 

גוף הנירוסטה המלוטש עם קווי מיתאר שחורים, מקנים למטחנת הקפה רנצ'ליו רוקי את המראה המקצועי התואם את העיצוב העכשווי של מכשירי החשמל למטבח מהוקצע.

> מימדים
רוחב: 13 ס"מ       גובה: 35 ס"מ       עומק: 24 ס"מ

> משקל
7.9 ק"ג

 

בסיס מגירות נירוסטה ל- מכונת קפה +מטחנת קפה

היש דרך מרהיבה יותר להציג את צמד מכונת האספרסו האהובה והמטחנה מאשר על מגש הנירוסטה המבריק והמקצועי המשמש למעשה גם כנוק-בוקס! 

שילוב מוצלח ביותר של נוחות ומקצועיות. המגירה הראשונה מצוידת בציפוי עץ עמיד כך שניתן לשחרר את 'העוגייה' המשומשת לתוך המגירה ביעילות, בעוד שהמגירה השניה משמשת לאחסון אביזרים וציוד להכנת הקפה.

המגש כולו עשוי מאותה נירוסטה מלוטשת המאפיינת את מכונת הסילביה ומטחנת הרוקי המקצועיות מבית רנצ'ליו, ומיוצר אף הוא באיטליה.

מגש הנירוסטה הינו רחב דיו כך שניתן למקם עליו אף קנקן חלב בצמוד למכונה או המטחנה. 

חשוב- מומלץ לוודא תחילה היטב כי תוספת הגובה של המגש (כ- 5.5 ס"מ) עדיין מאפשרת אחסון המכונה תחת ארונות המטבח.
כמו כן, יש לקחת בחשבון כי נדרשת גישה לחלקה האחורי של המכונה על מנת למלא מדי פעם את מיכל המים, וכן את גובה הכוסות במידה ומעונינים להשתמש במשטח חימום הכוסות העליון של הסילביה.

> מימדים
רוחב: 48 ס"מ     גובה: 5.4 ס"מ     עומק: 34 ס"מ



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: