מטחנת קפה קוויקמיל Replica


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

מטחנת קפה קוויקמיל Replica

2,400.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
מטחנת קפה קוויקמיל Replica
מטחנת קפה קוויקמיל Replica


מטחנת קפה קוויקמיל Replica - מידע נוסף

Proffessional Coffee Grinder  - Quick Mill Replica - Home use

 

"רפליקה" מטחנת קפה ,תוצרת קוויק מייל

 

מידע כללי
 

מטחנת קפה קוויקמיל Replica הינה מטחנת קפה יוקרתית ומקצועית עם אלמנט רטרו. מיכל פולים קפה עשוי מזכוכית ושילדת המטחנה בנויה מסגסוגת מתכת בציפוי כרום-ניקל מבריק ומלוטש. מטחנת קפה זו טוחנת בשיטת מינון קצוב- כל משיכה בידית מפיקה כמות מדויקת ומדודה של 7 גרם קפה טחון אספרסו.

למטחנה זו 34 רמות טחינה לדיוק ההתאמה למכונת הקפה. דיסקיות להביםה בטחינה זו של מטחנת קפה רפליקה קוויקמיל הינן שטוחות ועשויות מפלדה מוקשחת בשילוב עם פליז לספיגת אנרגייה וחום. איכות גבוהה זו של הדסקיות מונעת שחיקה מהירה ומחזיקה שנים רבות.

מטחנת קפה זו מדגם Replica הינה כאמור בשיטת מינון קצוב והינה נוחה לשימוש, מהירת פעולה, מקפידה על ניקיון, ומפיקה תוצאות מעולות בכל פעם. מטחנה מסחרית תעשייתית מסחרית במקור, אך הותאמה לשימוש ביתי מעולה לאלו המחפשים מוצר איכותי ויוקרתי לבית עם מראה יוקרתי וביצעוים מושלמים.

 

מאפייני המטחנה


שילדת המטחנה
שילדת המטחנה מצופה בניקל-כרום בנויה מיציקת מתכת מאסיבית, המקנה יציבות חזקה למטחנה וכן מראה עתידני. 


כפתור הפעלה נוח לשימוש
מטחנה קפה זו הצוידת במתג נוח להדלקה ולכיבוי. הכפתור מצוי בצידה הימיני מטחנת הקפה.


> מנגנון דסקיות שטוחות

דסקיות קוויקמיל "רפליקה" הינן באיכות של מטחנות קפה מקצועיות. מדובר בדיסקיות שטוחות המאריכות חיים, בקוטר 44 מ"מ ועשויות מפלדה מוקשחת עם פליז למטרת קליטת אנרגייה וחום. איכותן הגבוהה של הדסקיות משמרת אותן לזמן רב ומונעת שחיקתן.

דסקית תחתונהדסקית עליונה
> טחינה קפה ישירות לידית מיצוי הקפה

מטחנת קפה זו תוכננה כך שניתן יהיה להמקם את ידית מכונת הקפה ולפרוק מנת קפה טחון מדויקת על פי כוונת המפעיל ישירות לידית הקפה.

באופן זה ניתן להפיק את הקפה הטחון מהמיכל ולהעבירו לתוך ידית הקפה, תהליך שבו בדרך כלל נוצר בזבוז הקפה הטחון.

 

> שחרור מנות מדודות לתוך לידית הקפה

הרפליקה של קוויקמיל הינה מטחנה בעלת מינון קצוב. כל משיכה מפיקה כמות מדודה של 7 גרם קפה טחון. לשם הפקת "שוט" בודד של קפה אספרסו, יש למשוך פעם אחת את הידית. כאשר מפיקים מנה כפולה, יש למשוך פעמיים את הידית להפקת מנת 14 גרם פולי קפה טחונים. 

> מנגנון האטה

למטחנת קפה זו מנוע בהספק 135 וואט המצויד במנגנון האטת מנוע ובשל כך המטחנה משתייכת לסוג מטחנות קפה בעלות מנגנון הילוך האטה. מנוע המטחנה הינו עוצמתי ביותר ונותן מענה לכל צרכי השימוש הביתי-מקצועי.


> כיוונון רמת הטחינה
כ- 34 רמות טחינה, החל מרמת טחינה למשקה קפה טורקי בטחינה דקה מאד, ועד לדרגת משקה קפה 'פלנג'ר' המאופין בטחינה גסה יותר. כיוונון רמת הטחינה מתבצע ע"י סיבוב מיכל פולי הקפה או את טבעת קנה המידה באופן שניתן לראות את כיוונון רמת הטחינה על הצג המצוי בקדמת המטחנה.


> מיכל פולים קפה
מיכל הפולים קפה מכיל כ- 500 גרם. מיכל פולי הקפה בנוי מזכוכית עם מכסה הנסגר  היטב לשמירנ טריות ואיכות פולי הקפה המצויים בו.

 

> תא אחסון הקפה הטחון
תא אחסון הקפה הטחון הינו בקיבולת של כ- 150 גרם. מדובר במבנה בצורת כוכב המחלק את מנות הקפה בשיטת מחומש, כך שמופק קפה טחון במנה מדוייקת למינימום 5 מנות ועד למקסימום של 20 מנות קפה אפסרסו טחון. במילים אחרות, כדי למלא את תא אחסון מחלק המנות בכמות מדוייקת של 7 גרם לכל משיכת ידית, יש לבצע טחינה של 35 גרם פולי קפה. 
מדובר במיכל שקיף באופן שמאפשר בקרה על כמות הקפה הטחון שנותרה.


מימדי המטחנה
גובה - 40 ס"מ, רוחב- 16 ס"מ, עומק- 16 ס"מ.
 

> משקל המטחנה

5.8 ק"ג.


> אחריות
מוגבלת לשנה במעבדות היבואן.

 

> ארץ יצרן
איטליה.



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: