"רוקי" מטחנת קפה


שם המוצר:
המחיר שלנו:
מע"מ:
דמי משלוח:
זמן אספקה:
תקופת אחריות:

"רוקי" מטחנת קפה

1,990.00
כולל מע"מ
0.00
1
שנה
"רוקי" מטחנת קפה
"רוקי" מטחנת קפה


"רוקי" מטחנת קפה - מידע נוסף

Rancilio Rocky Coffee Grinder Doserless Solid built coffee grinder

מטחנת הקפה רנצ'ליו "רוקי" הינה מטחנת קפה יציבה לשימוש ביתי. השילוב המושלם עם ה  Rancilio Silvia Espresso machine, שתיהן משלימות זו את זו למראה מקצועי של בר קפה. הרוקי טוחנת את פולי הקפה הטריים לכל "שוט" אספרסו, מיצוי הקפה הטרי ביותר, פעם אחר פעם.

כמו כל ציוד האספרסו מבית Rancilio, מטחנת הקפה רוקי תוכננה לחיים ארוכים. בנייה מושקעת ואיכותית משולבת עם דסקיות טחינה שטוחות, ועם צמצום סיבובי מנוע העטופים בגוף נירוסטה חיצוני- מקנים למטחנת הרוקי את יציבותה, פעולתה השקטה, ואת המראה המקצועי.

מאפיינים & ויתרונות:

מטחנת הרוקי טוחנת את פולי הקפה ישירות לעבר המשפך המצוי במרכזה ולתוך ידית הפורטפילטר.

למטחנת הרוקי 55 מצבי טחינה, כך שניתן לכוון את הטחינה מקפה טחון גס 'צרפתי' ועד לטחינה דקה המתאימה למכונות האספרסו המקצועיות. דרגות הטחינה קלות לתפעול, וכל שיש לעשות הוא לשחרר את המתג ולסובב את מיכל הפולים.

המטחנה מצוידת בלהבים שטוחים תעשייתיים בגודל 50 ממ', המקנים טחינה אחידה, שקטה, ומדויקת. החיבור הישיר למנוע מאפשר צמצום סיבובי המנוע לשליטה תמידית על המהירות ובכך מניעת 'שריפת' הקפה הטחון. פעול המנוע עוצמתית ושקטה. משקלו של המנוע בלבד הינו 5 ק"ג!

יתרה מכך, המנוע במטחנת הרוקי מצויד אף בחיישן טמפרטורה המפסיק את פעולת המטחנה במקרה של התחממות יתר. בכך נמנע נזק למטחנה כתוצאה מחדירת חלקיקי אבן או חומר דומה העלול להיתפס בין להבי המטחנה.

כהות מיכל פולי הקפה עוזר אף הוא לשמור על טריות פולי הקפה, ויכול להכיל עד ל 225 גרם פולי קפה קלויים. 

גוף הנירוסטה המלוטש עם קווי מיתאר שחורים, מקנים למטחנת הקפה רנצ'ליו רוקי את המראה המקצועי התואם את העיצוב העכשווי של מכשירי החשמל למטבח מהוקצע.

מידות-   רוחב: 13 ס"מ       גובה: 35 ס"מ       עומק: 24 ס"מ

משקל- 7.9 ק"ג.

 



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך: